საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მცირე მწუხრი.
ღამისთევის მსახურება: დიდი მწუხრი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - სადღესასწაულოდან.
კვირის ციკლისა - - - პარაკლიტონიდან.
სადღეღამისო ციკლისა - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: დღესასწაულის შემდგომ პერიოდში, კვირის ღამისთევის მსახურება „ექვსიანის“ (II რანგი) მსახურებასთან შეერთებული.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვჰსცეთ“ - იგალობება 4-გზის.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ - იგალობება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ - I კანონი სრულიად.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება IV ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ -სა ზედა დასდებლები - 10 მუხლად:
- აღდგომისა - 3 მუხლი (ხმა IV);
- დღესასწაულისა - 3 მუხლი (ხმა I, იხ. სადღესასწაულო, ძვ. სტ. 9 სექტემბერი).
- მართალთა - 4 მუხლი (ხმა IV, პირველი დასდებელი 2-გზის).
„დიდება“ დღესასწაულისა: „ჰოი, ნეტარნო მეუღლენო...“ (ხმა, V, იხ. სადღესასწაულო, ძვ.სტ. 9 სექტემბერი, „უფალო ღაღად-ვჰყავსა“-ზედა „აწდას“ მუხლი).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ (მიმდინარე ხმისა): „რომელი იგი შენ მიერ...“ (ხმა IV).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა დღისა, შაბათისა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: აღდგომისა (მიმდინარე ხმისა).
„დიდება, აწ და“ დღესასწაულისა: „რომელთა საშოსაგან...“ (ხმა VIII, იხ. ძვ.სტ. 9 სექტემბერი, „სტიქარონსა“-ზედა დასდებლების „აწდას“ მუხლი).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
- „ღმრთისმშობელო ქალწულო“ - 2-გზის.
ტროპარი დღესასწაულისა: „შობამან შენმან ღმრთისმშობელო ქალწულო...“ (ხმა IV) - 1-გზის.
დიდი ცისკარი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება IV ხმაზე).
ტროპარი აღდგომისა: „ბრწყინვალე იგი აღდგომისა ქადაგება...“ - 2-გზის (ხმა IV).
„დიდება“ ტროპარი მართალთა (ხმა II): „მართალთა შენთა უფალო...“ ან მეორე ტროპარი: „რომელნი სჯულსა შინა...“ (ხმა I).
„აწ და“ ტროპარი დღესასწაულისა: შობამან შენმან ღმრთისმშობელო ქალწულო...“ (ხმა IV).
_ რიგითი კანონები: მე-2 და მე-3.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა - პარაკლიტონიდან.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
შენიშვნა: კვირას, I სტიქოლოგიის შემდგომი წარდგომის „აწ და“-ზე ითქმის ღმრთისმშობლისა აღდგომის განსატევებელი მიმდინარე ხმისა.
ჩასართავები:
- შემდგომად I სტიქოლოგიის წარდგომისა: „აღსდეგ უფალო ღმერთო ჩვენო, ამაღლდინ ხელი შენი და ნუ დაივიწყებ გლახაკთა შენთა სრულიად“.
- შემდგომად II სტიქოლოგიის წარდგომისა: „აღგიარო შენ უფალო ყოვლითა გულითა ჩემითა, და მიუთხრა მე ყოველი საკვირველებაი შენი“.
_ „ნეტარარიანი“ მე-17 კანონი.
_ აღდგომის ტროპარები: „გუნდნი ანგელოზთანი...“ „ჰოი მოწაფენო...“ და ა.შ
_ იპაკო (ხმა IV).
_ ანტიფონები (ხმა IV).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „აღსდეგ უფალო შემეწიენ ჩვენ და მიხსნენ ჩვენ სახელისა შენისათვის“ (ხმა IV).
მუხლი: „ღმერთო ყურთა ჩუენთა გვესმა ჩვენ და მამათა ჩუენთა გვითხრეს ჩვენ“.
_ საცისკრო სახარება: სახ. II, მკ. 70 დას. XVI, 1-8.
_ „აღდგომა ქრისტესი ვიხილეთ...“
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მოციქულთა ვედრებითა მოწყალეო...“
„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
- „აღჰსდგა რა იესო საფლავით...“
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - აღდგომისა - 4 მუხლი (ძლისპირით);
II კანონი – ღმრთისმშობლისა - 2 მუხლი. (პარაკლიტონიდან, ძლისპირის გარეშე);
III კანონი – დღესასწაულის I კანონი - 4 მუხლი. (ძლისპირის გარეშე).
IV კანონი – მართალთა - 4 მუხლი. (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია – ჯვარი დასახა მოსე.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი - დღესასწაულისა (ხმა IV, იხ. ძვ.სტ. 8 სექტემბერი, თვით დღესასწაულის განგება).
კონდაკი და იკოსი მართალთა (ხმა II, იხ. ძვ.სტ. 9 სექტემბერი, VI გალობის შემდეგ).
- წარდგომა მართალთა: „იოაკიმ და ანა მოქალაქობდეს...“ (ხმა IV).
„დიდება“, „აწ და“ დღესასწაულისა: „ქალწული მარიამ ჭეშმარიტად...“ (ხმა IV, იხ. სადღესასწაულო, ძვ.სტ. 8 სექტემბერი).
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი აღდგომისა (ხმა IV).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „წმიდა არს უფალი ღმერთი ჩვენი...“ - თავისი მუხლებით.
_ „განმანათლებელი“ აღდგომისა (ათერთმეტთაგანი) (II).
_ „განმანათლებელი“ მართალთა: „რომელმან ევას წყევა...“
„დიდება“, „აწ და“ დღესასწაულისა: „ვითარცა მზისაგან მზე...“ (იხ. სადღესასწაულო, ძვ.სტ. 9 სექტემბერი).
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ -ზედა დასდებლები - 8 მუხლად:
- აღდგომისა - 4 მუხლი (ხმა IV).
- დღესასწაულისა - 4 მუხლი თავისი ჩასართავებით (იხ.ძვ. სტ. 9 სექტემბერი, „აღვივსენითსა“-ზედა დასდებლები თავისი „დიდება აწდას“ მუხლით და ჩასართავებით).
„დიდება“ გერი სახარებისა (ათერთმეტთაგანი) (II).
„აწ და“ „უმეტესად კურთხეულ ხარ შენ...“ (ჟამნიდან).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
- ტროპარი ლუწი ხმისა.
ჟამებზე:
I და VI ჟამებზე:
_ ტროპარები: აღდგომისა (ხმა IV) და დღესასწაულისა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
III და IX ჟამებზე:
_ ტროპარები: აღდგომისა (ხმა III) და მართალთა.
_ კონდაკი: აღდგომისა.
წმ. იოანე ოქროპირისსაღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები”.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების” გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი” - 12 მუხლად:
- მიმდინარე ხმისა - 4 მუხლი,
_ დღესასწაულის I კანონის პირველი გალობიდან _ 4 მუხლი,
_ მართალთა კანონის მე-6 გალობიდან _ 4 მუხლი „დიდება“ „აწ და“- თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის ან ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - აღდგომისა;
- დღესასწაულისა;
- მართალთა;
კონდაკები: _ აღდგომისა;
„დიდება“ - მართალთა;
„აწ და“ - დღესასწაულისა.
ბ) თუ ტაძარი რომელიმე წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - აღდგომისა;
- დღესასწაულისა;
- ტაძრისა;
- მართალთა;
კონდაკები: - აღდგომისა;
- ტაძრისა;
„დიდება“ - მართალთა;
„აწ და“ - დღესასწაულისა.
წარდგომა და ალილუია – ჯვართამაღლების წინა კვირისა და მართალთა.
სამოციქულო და სახარება – ჯვართამაღლების წინა კვირისა, დღისა (რიგისა) და მართალთა.
განიცადე _ კვირისა და მართალთა.
წარდგომა (ხმა VI): „აცხოვნე, უფალო, ერი შენი, და აკურთხე სამკვიდრებელი შენი“.
მუხლი: „შენდამი, უფალო, ხმა-ვყო ღმერთო ჩემო ნუ დასდუმნები“.
წარდგომა (ხმა IV): „საკვირველ არს ღმერთი წმიდათა შორის მისთა, ღმერთი ისრაილისა“.
ალილუია (ხმა I): „აღვამაღლო რჩეული ერისაგან ჩემისა“.
მუხლი: „რამეთუ ხელი ჩემი შეეწიოს მას, და მკლავმან ჩემმან განაძლიეროს“.
ალილუია (ხმა I): „ხოლო ცხოვრება მართალთა უფლისა მიერ არს, და მფარველ მათდა“
განიცადე: „აქებდით უფალსა ცათაგან აქებდით მას მაღალთა შინა“.
განიცადე: „იხარებდით მართალნი უფლისა მიმართ და წრფელთა შუენის ქება“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულის ჩასართავი: „ადიდებს სული ჩემი ბერწთაგან შობილსა ქალწულსა მარიამს“ და IX გალობის ძლისპირი: „განჰკვირდეს ზესკნელსა ცანი...“.