საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მცირე მწუხრი.
ღამისთევის მსახურება: დიდი მწუხრი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - - - სადღესასწაულოდან.
კვირის ციკლის - - - - - - - - პარაკლიტონიდან.
სადღეღამისო ციკლის - - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: დღესასწაულის შემდგომ პერიოდში, კვირას „სადიდებლიანი“ (IV რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: IX ჟამი და მცირე მწუხრი სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვჰსცეთ“ - იგალობება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ - იგალობება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ - I კანონი სრულიად.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება VIII ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები - 10 მუხლად: აღდგომისა - 3 მუხლი (ჴმა VIII), დღესასწაულისა - 3 მუხლი (ჴმა II), მოწამისა - 4 მუხლი (ჴმა IV), „დიდება“ მოწამისა: „მსხვერპლად დიდისა...“ (ჴმა VI), „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ (მიმდინარე ხმის მიხედვით): „მეუფე ცათა კაცთ-მოყვარებისათვის...“ (ჴმა VIII).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა დღისა.
_ საწინასწარმეტყველო - 3 - მოწამისა (იხ. სადღესასწაულო ძვ. სტ-ით 13 სექტემბერი).
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები აღდგომისა (მიმდინარე ხმისა, ჩასართავებით), „დიდება“ - მოწამისა: „ნელსაცხებელი იგი, რომელი...“ (ჴმა V), „აწ და“ - დღესასწაულისა: „იორდანისა მდინარესა...“ (ჴმა II, იხ. ძვ. სტ. 8 იანვარი, „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლების „აწდას“ მუხლი, წმ. გიორგი ქოზიბელის საკითხავები)..
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“-სი:
- ღმრთისმშობელო ქალწულო - 2გზის.
- ტროპარი დღესასწაულისა: „რაჟამს იორდანეს...“ (ჴმა I) 1-გზის.
დიდი ცისკრი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება VIII ჴმაზე).
ტროპარი აღდგომისა: „მაღლით გარდამოხედ...“ 2-გზის (ჴმა VIII), „დიდება“ მოწამისა: „მოწამემან შემან უფალო...“ (ჴმა IV), „აწ და“ დღესასწაულისა: „რაჟამს იორდანეს...“ (ჴმა I).
_ რიგითი კანონები: მე-2 და მე-3.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა - პარაკლიტონიდან.
ჩასართავები:
- შემდგომად I სტიქოლოგიის წარდგომისა: „აღდეგ, უფალო, ღმერთო ჩვენო, ამაღლდინ ჴელი შენი და ნუ დაივიწყებ გლახაკთა შენთა სრულიად“.
შენიშვნა: I სტიქოლოგიის წარდგომის „აწ და“-ზე ითქმის მიმდინარე ხმის ღმრთისმშობლის აღდგომის განსატევებელი: „რომელი ჩუენთვის იშევ...“
- შემდგომად II სტიქოლოგიის წარდგომისა: „აღგიარო შენ უფალო ყოვლითა გულითა ჩემითა, და მიუთხრა მე ყოველი საკვირველებაჲ შენი“.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და 135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ მოწამისა (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით _ დავითნიდან).
_ აღდგომის ტროპარები: „გუნდნი ანგელოზთანი...“ „ჰოი მოწაფენო...“ და ა.შ.
_ იპაკო (ჴმა VIII).
_ წარდგომა შემდგომად „სადიდებელისა“ წმ. აბოსი: „უძლეველად მხედრად...“ „დიდება“: „კეთილმსახურებითისა ღუაწლისა...“ „აწ და“ - დღესასწაულისა: „საღმრთოსა ნათლისა...“
_ ანტიფონები (ჴმა VIII).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „სუფევს უფალი უკუნისამდე, ღმერთი შენი სიონ თესლითი თესლადმდე“ (ჴმა VIII).
მუჴლი: „აქებს სული ჩემი უფალსა, ვაქებდე უფალსა ცხოვრებასა ჩემსა“.
_ საცისკრო სახარება: სახ. მე-11, ინ. 67 დას. XXI, 15-25.
_ „აღდგომა ქრისტესი ვიხილეთ...“
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მოციქულთა ვედრებითა მოწყალეო...“
„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
- „აღდგა რა იესო საფლავით...“
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა):
I კანონი - აღდგომისა - 4 მუხლი (ძლისპირი - 1-გზის).
II კანონი - დღესასწაულის I კანონი - 4 მუხლი (ძლისპირის გარეშე).
III კანონი - მოწამისა - 6 მუხლი (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია - „განაპო სიღრმე ზღვისა...“
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა): - კონდაკი და იკოსი - დღესასწაულისა (ჴმა IV).
- კონდაკი და იკოსი მოწამისა (ჴმა IV).
- წარდგომა მოწამისა: „შემდგომად ყოვლად...“ (ჴმა VIII) „დიდება“ „აწ და“ - დღესასწულისა: „მდინარენი იორდანისანი...“ (ჴმა IV, იხ. ძვ. სტ. 8 იანვარი, წმ. გიორგი ქოზიბელის საკითხავები).
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა): - კონდაკი და იკოსი აღდგომისა (ჴმა VIII).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „წმიდა არს უფალი ღმერთი ჩვენი...“ - თავისი მუხლებით.
_ „განმანათლებელი“ აღდგომისა (ათერთმეტთაგანი) (XI) „დიდება“ განმანათლებელი მოწამისა: „სისხლითა წამებისათა...“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „განცხადნა მაცხოვარი...“ (იხ. ძვ. სტ. 8 იანვარი, წმ. გიორგი ქოზიბელის საკითხავები).
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები - 8 მუხლად (ჴმა VIII): - აღდგომისა - 4 მუხლი, მოწამისა - 4 მუხლი („დიდების“ მუხლის ჩათვლით: „სხუად მტვიფრი...“, ბოლო 2 მუხლის ჩასართავებად შეგვიძლია გამოვიყენოთ:
1. ერსა შენსა ზედა ძმაცუვიდეს ზაკვით და განიზრახეს წმიდათა შენთათვის;
2. შეისმინე, ღმერთო, ხმისა ჩემისაი, გევედრებოდი რაი მე შენდამი;
„დიდება“ გერი სახარებისა (ათერთმეტთაგანი) (XI).
„აწ და“ - „უმეტესად კურთხეულ ხარ შენ...“.
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
- ტროპარი ლუწი ხმისა.
ჟამებზე:
I ჟამზე:
_ ტროპარები: აღდგომისა (ხმა VIII) და დღესასწაულისა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
III ჟამზე:
_ ტროპარები: აღდგომისა (ხმა VIII) და მოწამისა.
_ კონდაკი: აღდგომისა.
VI ჟამზე:
_ ტროპარები: აღდგომისა (ხმა VIII) და დღესასწაულისა.
_ კონდაკი: მოწამისა.
IX ჟამზე:
_ ტროპარები: აღდგომისა (ხმა VIII) და მოწამისა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 12 მუხლად:
- მიმდინარე ხმისა 4 მუხლი პარაკლიტონიდან.
- დღესასწაულის ორივე კანონის I გალობიდან - 4 მუხლი,
- მოწამის კანონის VI გალობიდან - 4 მუხლი, თავისი „დიდება“ „აწ და“ -თი.
შესვლად: „... აღდგომილო მკვდრეთით...“
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის სახელობისაა:
ტროპარები: - აღდგომისა; დღესასწაულისა; მოწამისა.
კონდაკები: აღდგომისა „დიდება“ - მოწამისა „აწ და“ - დღესასწაულისა.
ბ) თუ ტაძარი ღმრთისმშობლის ან წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - აღდგომისა; დღესასწაულისა; ტაძრისა; მოწამისა.
კონდაკები: - აღდგომისა; ტაძრისა „დიდება“ - მოწამისა „აწ და“ - დღესასწაულისა;
წარდგომა და ალილუია - ნათლისღების შემდგ. კვირისა და მოწამისა.
სამოციქულო და სახარება - ნათლისღების შემდგ. კვირისა და მოწამისა.
განიცადე _ დღესასწაულისა და მოწამისა.
წარდგომა (ჴმა I): „იყავნ უფალო წყალობაი შენი ჩუენ ზედა, ვითარცა ჩუენ შენ გესავთ“ (ნათლისღების შემდგომი კვირისა).
მუხლი: „იხარებდენ მართალნი უფლისა მიმართ და წრფელთა შვენის ქება“.
წარდგომა (ჴმა VII): „იხარებდეს მართალნი უფლისა მიმართ, და ესვიდეს მას“.
ალილუია (ჴმა V): „წყალობათა შენთა უფალო უკუნისამდე უგალობდე, თესლითი თესლადმდე მიუთხრობდე ჭეშმარიტებასა შენსა პირითა ჩემითა“ (ნათლისღების შემდგომი კვირისა).
მუხლი: „რამეთუ ვსთქუ, უკუნისამდე წყალობაი აღეშენოს და ცათა შინა განემზადოს ჭეშმარიტებაი შენი“.
ალილუია (ჴმა IV): „მართალი ვითარცა ფინიკი აღყვავნეს, და ვითარცა ნაძვი ლიბანისა განმრავლდეს“.
განიცადე: „გამოჩნდა მადლი ღმრთისაჲ მაცხოვრად ყოველთა კაცთა“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი, ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულისა ჩასართავი: „ადიდე, სულო ჩემო, უპატიოსნესი...“ და IX გალობის ძლისპირი: „ვერ შემძლებელ ვართ...“.