საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - სადღესასწაულოდან და საზიარო თვენიდან (მოწამისა).
კვირის ციკლის - - - - - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლის - - - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: დღესასწაულის შემდგომ პერიოდში, შვიდეულის სადაგ დღეს „მცირე წმიდის“ (I რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარები: აღდგომისა (ხმა VIII) და დღესასწაულისა.
_ კონდაკი: აღდგომისა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ“ - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103 - ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - არ აღესრულება.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება VIII ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები 6 მუხლად: დღესასწაულისა - 3 მუხლი (ჴმა VIII), მოწამისა - 3 მუხლი „დიდება“ მოწამისა: „გაქუს შენ მდინარე...“ (ჴმა II) „აწ და“ დღესასწაულისა: „დღეს ცათა...“ (ჴმა II).
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ წარდგომა - დღისა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (თავის ჩასართავებით) „დიდება“ მოწამისა: „მარტვილთა გვირგვინითა...“ (ჴმა VIII) „აწ და“ დღესასწაულისა: „რომელსა ჰმოსიეს...“ (ჴმა IV).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი მოწამისა: „მოწამემან შემან უფალო...“ (ჴმა IV) „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „რაჟამს იორდანეს...“ (ჴმა I).
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ - (იგალობება I ხმაზე).
ტროპარი დღესასწაულისა: „რაჟამს იორდანეს...“ 2-გზის (ჴმა I) „დიდება“ მოწამისა: „მოწამემან შენმან უფალო...“ (ჴმა IV) „აწ და“ დღესასწაულისა: „რაჟამს იორდანეს...“ (ჴმა I).
_ რიგითი კანონები: მე-4 და მე-5.
_ რიგითი კანონების შემდგომ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიხოლოღიებისა - დღესასწაულისა „დიდება“ „აწ და“ - იგივე.
_ ფსალმუნი 50-ე.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - დღესასწაულისა - 8 მუხლი (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - მოწამისა - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია: მხოლოდ III, VI, VIII და IX ოდების (გალობების) შემდგომ მოწამის კანონის ძლისპირი (საზიარო თვენიდან).
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა): - კონდაკი მოწამისა: „მოიდრიკა რა თავი...“ (ჴმა IV).
შენიშვნა: საეკლესიო ტიბიკონის მოთხოვნის შესაბამისად, კონდაკის შემდეგ იკოსიც უნდა იქნას ამოკითხული, რასაც ვერ ვახერხებთ, რადგან საზიარო თვენში იგი მითითებული არ არის.
- წარდგომა მოწამისა: „ვითარცა ოქროი...“ (ჴმა I) „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „იორდანისა მდინარენი...“ (ჴმა V).
_ შემდგომად „ღაღადვყავსა“ (VI გალობისა): - კონდაკი და იკოსი - დღესასწაულისა (ჴმა IV).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ მოწამისა: „რომელი ღვაწლთა...“ „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „მონისა ხატითა...“
_ „აქებდით უფალსა ცათაგან“ იკითხება (დასდებლების გარეშე) „დიდება“ „აწ და“ - „შენდა დიდება შვენის ქრისტე ღმერთო ჩვენო...“.
_ „დიდებამაღალიანი“ - იკითხება.
_ „აღვივსენითსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (თავისი ჩასართავებით) „დიდება“ „აწ და“ მისივე: „რომელი ესე...“
_ „კეთილ არს აღსარებად უფლისა“ - 1 გზის.
ტროპარი მოწამისა: „მოწამემან შემან უფალო...“ (ჴმა IV) „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „რაჟამს იორდანეს...“ (ჴმა I).
ჟამებზე:
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და მოწამისა.
- კონდაკი: დღესასწაულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 6 მუხლად: დღესასწაულის IV გალობიდან - 6 მუხლი თავისი „დიდება“ „აწ და“ - თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის სახელობისაა:
ტროპარები: - დღესასწაულისა; მოწამისა.
კონდაკები: „დიდება“ - მოწამისა „აწ და“ - დღესასწაულისა.
ბ) თუ ტაძარი ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - დღესასწაულისა; ტაძრისა; მოწამისა.
კონდაკები: - დღესასწაულისა „დიდება“ - მოწამისა „აწ და“ - ტაძრისა.
გ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - დღესასწაულისა; ტაძრისა; მოწამისა.
კონდაკები: - ტაძრისა „დიდება“ – მოწამისა „აწ და“ - დღესასწაულისა.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღესასწაულის და მოწამისა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და მოწამისა.
წარდგომა (ჴმა IV): „კურთხეულ არს მომავალი სახელითა უფლისათა ღმერთი უფალი და გამოგვიჩნდა ჩვენ“.
მუხლი: „აუარებდით უფალსა რამეთუ კეთილ, რამეთუ უკუნუსამდე არს წყალობა მისი“.
წარდგომა (ჴმა VII): „იხარებდეს მართალი უფლისა მიმართ და ესვიდეს მას“.
ალილუია (ჺმა IV): „შესწირევდით უფლისა შვილნი ღმრთისანი, შესწირევდით უფლისა შვილთა ვერძთასა“.
მუხლი: ჴხმა უფლისა წყალთა ზედა, ღმერთი დიდებისა ქუხდა“.
ალილუია (ჴმა IV): „მართალი ვითარცა ფინიკი აღყვავნეს, და ვითარცა ნაძვი ლიბანისა ლიბანისა განმრავლდეს“.
განიცადე: „გამოსჩნდა მადლი ღმრთისა მაცხოვრად ყოველთა კაცთა“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი, ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულისა ჩასართავი: „ადიდე, სულო ჩემო, უპატიოსნესი...“ და IX გალობის ძლისპირი: „ვერ შემძლებელ ვართ...“.