საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება ----სადღესასწაულოდან და საზიარო თვენიდან.
კვირის ციკლისა - - - - - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის III პერიოდი.
ტიპიკონი: დღესასწაულის შემდგომ პერიოდში, შვიდეულის სადაგ დღეს „ექვსიანის” (II რანგი) ორი წმიდის მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და მოწამისა.
– კონდაკი: მოწამისა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ” - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა” (103-ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - მე-9.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება I ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები - 6 მუხლად:
- დიდმოწამისა - 3 მუხლი (სადღესასწაულოდან) (ჴმა IV).
- წინასწარმეტყველისა - 3 მუხლი (საზიაროდან) ((ჴმა IV).
„დიდება“ - დიდმოწამისა: „ვითარცა საღმრთოსა ნიჭსა...“ (ჴმა VI)
„აწ და“ დღესასწაულისა: „რომელი ქერუბიმთა...“ (ჴმა VIII).
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ დღის წარდგომა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (თავისი ჩასართავებით), (იხ. 8 თებერვალში)
„დიდება“ დიდმოწამისა (ჴმა V): დღეს აღმობრწყინდა უბრწყინვალეს....“
„აწ და“ დღესასწაულისა: „ძველი დღეთა...“ (ჴმა V).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი დიდმოწამისა: „მხედრობა ჭეშმარიტი...“ (ჴმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „გიხაროდენ მიმადლებულო...“ (ჴმა I).
- აღესრულება სადღესასწაულო ჩამოლოცვა.
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება I ჴმაზე).
ტროპარი დღესასწაულისა: „გიხაროდენ მიმადლებულო...“ 1-გზის (ჴმა I).
„დიდება“ დიდმოწამისა „მხედრობა ჭეშმარიტი...“ (ჴმა IV).
„აწ და“ დღესასწაულისა: „გიხაროდენ მიმადლებულო...“
_ რიგითი კანონები: მე-10 და მე-11.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომა შემდგომად I სტიქოლოგიისა - დღესასწაულისა: „ქალწულისაგან განხორციელებული...“ (იხ. 8 თებერვალში)
„დიდება“ „აწ და“ იგივე.
_ წარდგომა შემდგომად II სტიქოლოგიისა - დღესასწაულისა: „იშევ რა ქუეყანასა ზედა...“
„დიდება“ „აწ და“ იგივე.
_ 50-ე ფსალმუნი.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - დღესასწაულისა (ძლისპირი 2გზის) - 6 მუხლად.
II კანონი - დიდმოწამისა (ძლისპირის გარეშე) - 4 მუხლად.
III კანონი - წინასწარმეტყველისა (ძლისპირის გარეშე) - 4 მუხლად (საზიაროდან)
კატავასია _ მხოლოდ III, VI, VIII და IX ოდების (გალობების) შემდგომ წინასწარმეტყველის კანონის ძლისპირი.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
- შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი დღესასწაულისა
- წარდგომა დიდმოწამისა: „საღმრთო საჭურველი მიიღე...“ (ჴმა VIII)
“დიდება” წარდგომა წინასწარმეტყველისა: „იქმენ უბიწოო, სადგურ...“ (ჴმა IV) (საზიაროდან)
„აწ და“ - დღესასწაულისა: რომელი იგი არს თანამოსაყდრე... (ჴმა I).
_ შემდგომად „ღაღადყავსა” (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი დიდმოწამისა:
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ დიდმოწამისა
„დიდება“ „აწ და“ „განმანათლებელი“ დღესასწაულისა: „სულითა წმიდათა...“
_ „აქებდით უფალსა ცათაგან. შენ გშვენის გალობა ღმერთო“ - იკითხება.
„დიდება“ „აწდა“ - შენდა დიდება შვენის ქრისტე ღმერთო...“
_ „დიდებამაღალიანი“ - იკითხება.
ტროპარი დიდმოწამესი: „მხედრობა ჭეშმარიტი...“ (ჴმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „გიხაროდენ მიმადლებულო...“ (ჴმა I).
- „აღვივსენითსა ზედა“ დასდებლები „დღესასწაულისა“ (თავის ჩასართავებით) (იხ. 8 თებერვალში)
„დიდება“ დიდმოწამისა: „წამებისა სტადიონი განმარტე...“ (ჴმა VIII)
“აწდა“ დღესასწაულისა: „გამოეძიებდით წერილთა...“ (ჴმა V).
ჟამებზე:
I და VI ჟამზე
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და წინასწარმეტყველისა.
_ კონდაკი დღესასწაულისა.
III და IX ჟამზე
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და დიდმოწამისა.
_ კონდაკი დღესასწაულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად:
- დღესასწაულის VIII გალობიდან - 4 მუხლი (ძლისპირით).
- წმიდის VI გალობიდან - 4 მუხლი, თავისი „დიდება“ „აწ და“ -თი.
შესვლად:
მაცხოვრის სახელობის ტაძრებში:
ტროპარები: - ტაძრისა;
- დღესასწაულისა;
- დიდმოწამისა;
კონდაკები: - ტაძრისა.
„დიდება“ - დიდმოწამისა;
„აწ და“ - დღესასწაულისა.
ღმრთისმშობლის სახელობის ტაძრებში:
ტროპარები: - დღესასწაულისა;
- დიდმოწამისა.
კონდაკები: „დიდება“ - დიდმოწამის;
„აწ და“ - დღესასწაულისა.
წმიდის სახელობის ტაძრებში:
ტროპარები: - დღესასწაულისა;
- ტაძრისა;
- დიდმოწამის;
კონდაკები: - ტაძრისა;
„დიდება“ - დიდმოწამის.
„აწ და“ - დღესასწაულისა.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღესასწაულისა და დიდმოწამის.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და დიდმოწამის.
წარდგომა (ჴმა III): „ადიდებს სული ჩემი უფალსა, და განიხარა სულმან ჩემმან მაცხოვრისა ჩემისა“.
მუხლი: „რამეთუ მოხედნა სიმდაბლესა ზედა მხევლისა თვისისასა, რამეთუ აჰა ესერა ამიერითგან მნატრიდნენ მე ყოველნი ნათესავნი“.
წარდგომა (ჴმა VII): „იხარებდეს მართალი უფლისა მიმართ და ესვიდეს მას“.
ალილუია (ჴმა VIII): „აწ განმიტევე მონა შენი მეუფეო, სიტყისაებრ შენისა მშვიდობით“.
მუხლი: „ნათელი გამობრწყინვებად წარმართა ზედა, და დიდებად ერისა შენისა ისრაილისა“.
ალილუია (ჴმა IV): „მართალი ვითარცა ფინიკი აღყუავნეს და ვითარცა ნაძვი ლიბანისა განმრავლდეს“
განიცადე: „სასუმელი ცხოვრებისა მოვიღოთ და სახელსა უფლისასა ვხადოთ“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულისა ჩასართავი: „ღმრთისმშობელო ქალწულო სასოებაო...“ და IX გალობის ძლისპირი: „წერილთა მიერ შჯულისათა მოგუესწავა...“.