საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - - საზიარო თვენიდან (მოწამეთა).
კვირის ციკლისა - - - - - პარაკლიტონიდან.
სადღეღამისო ციკლისა - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის III პერიოდი.
ტიპიკონი: შვიდეულის სადაგ დღეს „დიდებამაღალიანის“ (III რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარი და კონდაკი: ღირსისა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ“ - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103 ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - მე-9.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება V ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“- სა ზედა დასდებლები: მოწამეთა - 6 მუხლად (ჴმა V).
„დიდება“ მისივე: „მჴედრობა საღმრთოჲ...“ (ჴმა IV).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ („დიდების“ ხმის მიხედვით) (ჴმა IV).
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ დღის წარდგომა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები - მოწამეთა (თავისი ჩასართავებით).
„დიდება“ მისივე: „მოვედით, კრებულნო...“ (ჴმა VII).
„აწდა“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომისა“ („დიდების“ ხმის მიხედვით) (ხმა VII).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი მოწამეთა: „მოწამეთა შენთა, უფალო,...“ (ჴმა IV) (საზოგადო).
„დიდება“ „აწდა“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპ. ხმის მიხ.) (ჴმა IV).
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება III ჴმაზე).
ტროპარი მოწამეთა: „მოწამეთა შენთა, უფალო,...“ 2-გზის (ჴმა IV) (საზოგადო).
„დიდება“ „აწდა“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპ. ხმის მიხ.) (ჴმა IV).
_ რიგითი კანონები: მე-10 და მე-11.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად ფსალმუნებისა - მოწამეთა.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ 50-ე ფსალმუნი.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - შვიდეულის დღის (ძლისპირი 1 გზის) - 4 მუხლად.
II კანონი - შვიდეულის დღის (ძლისპირის გარეშე) - 4 მუხლად.
III კანონი - მოწამეთა - 6 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია: „აღაღე პირი ჩემი“.
_ „უმცირესი საგალობელი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- წარდგომა მოწამეთა: „მჴნეთა მჴედართა...“.
„დიდება“ „აწ და“ - იგივე.
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი მოწამეთა: „ვარსკვლავნი ელვარენი...“ (საზოგადო) (ხმა IV).
შენიშვნა: საეკლესიო ტიბიკონის მოთხოვნის შესაბამისად, კონდაკის შემდეგ იკოსიც უნდა იქნას ამოკითხული, რასაც ვერ ვახერხებთ, რადგან საზიარო თვენში იგი მითითებული არ არის.
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ (გამოავლინე) მოწამეთა: „ღმრთისმსახურებისა სუეტთა...“ (ჴმა V).
„დიდება“ „აწ და“ იგივე.
_ „ყოველი სული“ - იგალობება (დასდებლების გარეშე).
_ „აქებდითსა ზედა“ დასდებლები: მოწამეთა 4 მუხლად.
„დიდება“ მისივე: „ღვაწლითშემოსილნო, მტერთა მათ...“ (ჴმა VIII).
„აწდა“ ღმრთისმშობლისა: „ღმრთისმშობელო შენ ხარ ვენახი...“ (იხ. III ჟამნი).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი მოწამეთა: „მოწამეთა შენთა, უფალო,...“ (ჴმა IV) (საზოგადო).
„დიდება“ „აწდა“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპ. ხმის მიხ.) (ჴმა IV).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი - მოწამეთა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“ - „ნეტარებებს“ შორის ჩასართავები - 8 მუხლად:
_ მოწამეთა კანონის III და VI გალობებიდან, „დიდება“ „აწდა“- თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის ან ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა;
- რიგის წმიდისა.
კონდაკები: „დიდება“ - რიგის წმიდისა;
„აწ და“ - ტაძრისა;
გ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა;
- რიგის წმიდისა.
კონდაკები: - ტაძრისა.
„დიდება“ - რიგის წმიდის;
„აწ და“ - „სასოო და შესავედრებელო...“.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღისა და წმიდისა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და წმიდისა.
წარდგომა (ჴმა III): „ადიდებს სული ჩემი უფალსა და განიხარა სულმან ჩემმან ღვთისა მიმართ მაცხოვრისა ჩემისა“.
მუხლი: „რამეთუ მოჰხედნა სიმდაბლესა ზედა მხევლისა თვისისასა, რამეთუ აჰა ესერა ამიერითგან მნატრიდენ მე ყოველნი ნათესავნი“.
წარდგომა (ჴმა IV): „წმიდათა, რომელნი არიან ქუეყანასა მისსა, საკვირველ-ჰყო უფალმან ყოველივე ნება მისი მათ შორის“.
ალილუია (ჴმა VIII): „ისმინე ასულო და იხილე და მოყავ ყური შენი“.
მუხლი: „პირსა შენსა ლიტანიობდნენ მდიდარნი ერისანი“.
ალილუია (ჴმა IV): „ხმობდეს მართალნი და უფალმან ისმინა მათა და ყოველთა ჭირთა მათთაგან იხსნა იგინი“.
განიცადე: „სასუმელი ცხოვრებისა მოვიღოთ და სახელსა უფლისასა ვხადოთ“.
განიცადე: „იხარებდით მართალნი უფლისა მიმართ და აუვარებდით სახსენებელსა სიწმიდესა მისისასა“.