საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მცირე მწუხრი.
ღამისთევის მსახურება: დიდი მწუხრი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება - - - არ აღესრულება.
კვირის ციკლის - - - - მარხვანიდან.
სადღეღამისო ციკლის - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის III პერიოდი.
ტიპიკონი: ბზობა-ბაიაობის კვირა.
დიდი მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ” - იგალობება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა” - იგალობება.
_ „ნეტარ არს კაცი” - I კანონი სრულიად.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება VI ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ -სა ზედა დასდებლები: ბზობისა - 10 მუხლად (ჴმა VI).
„დიდება“ მისივე: „დღეს საღმრთომან მადლმან...“ (ტრიოდიონიდან) (ჴმა VI).
„აწ და“ - იგივე.
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა - დღისა.
_ საწინასწარმეტყველო - 3 - დღესასწაულისა.
_ „ლიტიასა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა.
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „ექვსი დღით...“ (ჴმა III).
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა.
„დიდება“ მისივე: „დღეს საღმრთომან მადლმან...“ (ტრიოდიონიდან) (ჴმა VI).
„აწ და“ - იგივე.
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად „მამაო ჩვენო“-სი:
- ტროპარი დღესასწაულისა: „ყოველთა აღდგომასა...“ - 2-გზის.
- ტროპარი დღესასწაულისა: „დაფლულნი შენთანა...“ - 1-გზის.
_ პურის კურთხევა.
დიდი ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება I ჴმაზე).
ტროპარი დღესასწაულისა: „ყოველთა აღდგომასა...“ - 2-გზის (ჴმა I).
„დიდება“ „აწ და“ ტროპარი დღესასწაულისა „დაფლულნი შენთანა...“
_ რიგითი კანონები: მე-2 და მე-3.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა: დღესასწაულისა.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე (ტრიოდიონიდან).
_ „სადიდებელი“ (მე-19 კანონის 134-ე და 135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ დღესასწაულისა (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით - დავითნიდან).
_ წარდგომა შემდგომად „სადიდებელისა“ დღესასწაულისა 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ I ანტიფონი IV ხმისა (კვირის ცისკრისა).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „პირითა ყრმათა ჩვილთა მწოვართათა დაამტკიცე ქება“ (ჴმა IV).
მუხლი: „უფალო ღმერთო ჩვენო ვითარ საკვირველ-არს სახელი შენი ყოველსა ქვეყანასა ზედა“.
_ საცისკრო სახარება: მთ. 83 დას. XXI, 1-11. 15-17.
_ „აღდგომა ქრისტესი ვიხილეთ...“ - არ იგალობება.
_ 50-ე ფსალმუნი.
შენიშვნა: 50-ე ფსალმუნის შემდგომ მღვდელი კითხულობს ბზის კურთხევის ლოცვას: „უფალო ღმერთო ჩვენო...“
„დიდება“ - „დღეს ქრისტე შევალს...“
„აწ და“ - იგივე.
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
- „დღეს საღმრთომან მადლმან...“ (იხ. მარხვანი გვ. 459).
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
_ კანონი - ბზობისა - 14 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის) (მარხვანიდან).
_ კატავასია - დღესასწაულისა.
_ „უმცირესი“ – „უგალობდით უფალსა...“
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- იპაკო დღესასწაულისა: „პირველადვე უგალობდეს...“ (ჴმა VI).
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი - დღესასწაულისა (ჴმა VIII).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“ არ იგალობება, IX ოდას (გალობას) ვგალობთ სადღესასწაულო მისამღერებით“ (ამ საკითხში გარკვევის მსურველებმა იხ. ფეისბუკში „მედავითნეზე“ ბლოკი: კითხვა-მიგება 201).
_ „განმანათლებელის“ ნაცვლად: „წმიდა არს უფალი ღმერთი ჩვენი“ 3-გზის (იგალობება თავისი მუხლებით).
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა - 6 მუხლად.
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „პირველ ექვსით დღით...“
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი დღესასწაულისა: „ყოველთა აღდგომასა...“ 1-გზის.
I, III და VI ჟამზე:
_ ტროპარი და კონდაკი - დღესასწაულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „სადღესასწაულო ანტიფონები“.
შესვლად: „სიბრძნით აღემართენით“. „კურთხეულ არს მომავალი სახელითა უფლისათა, ვიკურთხენით ჩვენ სახელითა უფლისათა, ღმერთი უფალი და გამოგვიჩნდა ჩვენ“.
ტროპარები: „ყოველთა აღდგომასა...“
„დიდება“ – „დაფლულნი შენთანა...“
„აწ და“ კონდაკი: „ზეცათა შინა საყდართა...“
წარდგომა, სამოციქულო, ალილუია, სახარება და განიცადე - ბზობისა.
წარდგომა (ჴმა IV): „კურთხეულ არს მომავალი სახელითა უფლისათა ღმერთი უფალი და გამოგვიჩნდა ჩვენ“.
მუხლი: „აუარებდით უფალსა რამეთუ კეთილ რამეთუ უკუნისამდე არს წყალობა მისი“.
ალილუია (ჴმა I): „უგალობდით უფალსა გალობითა ახლითა, რამეთუ საკვირველ ჰქმნა უფალმან“.
მუხლი: „იხილეს ყოველთა კიდეთა ქვეყანისათა მაცხოვარება ღმრთისა ჩვენისა“.
განიცადე: „კურთხეულ არს მომავალი სახელითა უფლისათა ღმერთი უფალი და გამოგვიჩნდა ჩვენ“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულისა ჩასართავი: „მოწაფეთა რა იხილეს...“ და IX გალობის ძლისპირი: „ღმერთი უფალი გამოგვიჩნდა ჩუენ...“.