საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ დიდი მწუხრი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - სადღესასწაულოდან და საზიარო თვენიდან (მოციქულისა).
კვირის ციკლის - - - - ზატიკიდან.
სადღეღამისო ციკლის - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის I პერიოდი.
ტიპიკონი: ზატიკის II პერიოდში, შვიდეულის სადაგ დღეს „სადიდებლიანი“ (IV რანგის) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარი და კონდაკი: კვირაცხოვლობისა.
დიდი მწუხრი:
_ „ქრისტე აღსდგა მკვდრეთით“ 3-გზის - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103 - ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ - I კანონის I ანტიფონი.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება I ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები 6 მუხლად:
- დღესასწაულისა - 3 მუხლი (ჴმა I)
- მოციქულისა - 3 მუხლი (ჴმა I)
„დიდება“ მოციქულისა: „მოვედით ზეცისა...“ (ჴმა VIII).
„აწ და“ დღესასწაულისა: „რომელი ბჭეთა...“ (ჴმა I).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა დიდი (ხმა VII): „ვინ არს ღმერთი დიდ...“ (თავისი მუხლებით) (ზატიკიდან).
_ საწინასწარმეტყველო - მოციქულისა - 3 (საზიარო თვენიდან).
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: მოციქულისა (თავისი ჩასართავებით).
„დიდება“ მოციქულისა: „ქრისტესა შეუდეგ...“ (ჴმა I) (სადღესასწაულოდან).
„აწ და“ დღესასწაულისა: „შემდგომად რვისა...“ (ხმა I).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად „მამაო ჩვენო“-სი:
ტროპარი მოციქულისა: „მოციქულ იქმენ რჩეულ...“ (ჴმა III).
„დიდება“„აწ და“
ტროპარი კვირაცხოვლობისა: „დაბეჭდულით საფლავით...“ (ჴმა VII).
დიდი ცისკრი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება VII ჴმაზე).
ტროპარი კვირაცხოვლობისა: „დაბეჭდულით საფლავით...“ (ჴმა VII) 2-გზის.
ტროპარი მოციქულისა: „მოციქულ იქმენ რჩეულ...“ (ჴმა III).
„აწ და“ კვირაცხოვლობისა: „დაბეჭდულით საფლავით...“
_ რიგითი კანონები: მე-4 და მე-5.
_ რიგითი კანონების შემდგომ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა - ზატიკიდან.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა - მოციქულისა (სადღესასწაულოდან).
„დიდება“ „აწ და“- დღესასწაულისა (ზატიკიდან).
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და 135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ მოციქულისა (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით - დავითნიდან).
_ წარდგომა შემდგომად „სადიდებელისა“: „საღმრთოთა სიტყუათა...“ 2-გზის. (სადღესასწაულოდან).
„დიდება” „აწ და“ მისივე.
_ I ანტიფონი IV ხმისა (კვირის ცისკრისა).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“ (ჴმა IV).
მუხლი: „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
_ საცისკრო სახარება: ინ. 67 დას. XXI, 15-25.
_ „აღდგომა ქრისტესი ვიხილეთ...“ - იგალობება - 1 გზის.
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მეოხებითა წმიდისა მოციქულისა...“
„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
- „შენ უფალო ძალთაო...“ (საზიარო თვენიდან).
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - დღესასწაულისა - 6 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის) (ზატიკიდან).
II კანონი - მოციქულისა - 8 მუხლად (ძლისპირის გარეშე) (სადღესასწაულოდან).
_ კატავასია დღესასწაულისა: „აღდგომისა დღე არს...“.
_ „უმცირესი” - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი დღესასწაულისა (ზატიკიდან).
- წარდგომა მოციქულისა: „მაღლისა ცისკრითა...“ 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „ვითარცა შორის...“ (ხმა VI).
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი მოციქულისა (სადღესასწულოდან) (ჴმა III).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ მოციქულისა: „უგალობდეთ იაკობს...“ 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ კვირაცხოვლობისა: „დღეს არე სუნნელებითა...“
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები 6 მუხლად:
- დღესასწაულისა - 3 მუხლი (იხ. ზატიკი, „აღვივსენითსა“ ზედა დასდებლები).
- მოციქულისა - 3 მუხლი (ჴმა I) (სადღესასწაულოდან).
„დიდება“ მოციქულისა: „ყოვლად ბრძენო...“ (ჴმა VI) (სადღესასწაულოდან).
„აწ და“ კვირაცხოვლობისა: „თომა რომელსა ერქუა...“ (იხ. ზატიკი, „აქებდითსა ზედა“ დასდებლების „აწ და“ - ს მუხლი).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი მოციქულისა: „მოციქულ იქმენ რჩეულ...“ (ჴმა III).
„დიდება“ „აწ და“
ტროპარი კვირაცხოვლობისა: „დაბეჭდულით საფლავით...“ (ჴმა VII).
ჟამებზე:
_ ტროპარები: კვირაცხოვლობისა და მოციქულისა.
_ კონდაკები: კვირაცხოვლობისა და მოციქულისა (მონაცვლეობით).
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად:
- კვირაცხოვლობის I გალობიდან - 4 მუხლი (ძლისპირით).
- მოციქულის III გალობიდან - 4 მუხლი, თავის „დიდება“ „აწ და“ - თი.
შესვლად:
ტროპარები: - კვირაცხოვლობისა;
- ტაძრისა (ღმრთისმშობლის ან წმიდის);
- მოციქულისა.
კონდაკები: - ტაძრისა (ღმრთისმშობლის ან წმიდის);
„დიდება“ - მოციქულისა;
„აწ და“ - კვირაცხოვლობისა.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღესასწაულისა და მოციქულისა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და მოციქულისა.
წარდგომა (ჴმა III): „დიდ არს უფალი ჩვენი, დიდ არს ძალი მისი და გულისხმის ყოფისა მისისა არა არს რიცხვი“.
მუხლი: „აქებდით უფალსა, რამეთუ კეთილ არს გალობა, ღმერთსა ჩვენსა, ტკბილ- ეყავნ მას ქება“.
წარდგომა (ჴმა VIII): „ყოველსა ქუეყანასა განჴდა ჴმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყუანი მათნი“.
ალილუია (ჴმა VIII): „მოვედით უგალობდეთ უფალსა, ვღაღადებდეთ ღმრთისა მიმართ, მაცხოვრისა ჩვენისა“.
მუხლი: „რამეთუ ღმერთი დიდ-არს უფალი და მეუფე დიდ ყოველსა ქვეყანასა ზედა“.
ალილუია (ჴმა II): „აღიარებენ ცანი საკვირველებათა შენთა, უფალო“ (მოციქულისა).
განიცადე: „აქებდ იერუსალიმ უფალსა, უგალობდ ღმერთსა შენსა, სიონ“.
განიცადე: „ყოველსა ქუეყანასა განჴდა ჴმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყუანი მათნი“.
„ღირს არსი“ - ის ნაცვლად იგალობება დღესასწაულის ჩასართავი: „ანგელოზი ღაღადებს...“ და IX გალობის ძლისპირი: „განათლდი განათლდი ახალო იერუსალიმ...“.