შენიშვნა: ზატიკის მითითებით იკითხება: კორ. 163 დას. XV, 47-57. ინ. 21 დას. VI, 35-39. (ამ საკითხთან დაკავშირებით დაინტერესებულ მკითხველს ვურჩევთ წაიკითხოს Богослужебные указания на 2024г. გვ. 481).
საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება - - არ აღესრულება.
კვირის ციკლის - - - ზატიკიდან.
სადღეღამისო ციკლის - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის I პერიოდი.
ტიპიკონი: სულის შაბათი. მიცვალებულთა მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარი და კონდაკი: დღესასწაულისა.
მწუხრის ჟამი:
_„მოვედით თაყვანის ვსცეთ“ 3-გზის - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103 - ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - მე-18.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება VI ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ -სა ზედა დასდებლები - 6 მუხლად:
- მოწამეთა - 3 მუხლი (ხმა VI).
- მიცვალებულთა - 3 მუხლი.
„დიდება“ მიცვალებულთა: „ვჰგოდებ მწარედ...“ (ხმა VIII).
„აწ და“_ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“: „ვინ არა გნატრიდეს...“ (ხმა VI).
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ ნაცვლად დღის წარდგომისა: იგალობება „ალილუია“ და მუხლები:
მუხლი: „ნეტარ არს რომელი გამოირჩიე და შეიწყნარე უფალო“.
მუხლი: „და სახსენებელი მათი იყოს თესლითი თესლადმდე“.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: მიცვალებულთა (თავისი ჩასართავებით).
„დიდება“ მიცვალებულთა: „დასაბამ და არსება...“ (ხმა VI).
„აწ და“ მისივე: „მეოხებითა მშობელისა...“
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი მიცვალებულთა: „რომელი სიღრმითა მით...“ (ხმა VIII).
„დიდება“„აწ და“ მისივე: „შენ ხარ ზღუდე...“
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ - ს ნაცვლად იგალობება „ალილუია“ - 3-გზის (ხმა VIII) თავისი მუხლებით:
1. „ნეტარ-არს, რომელი გამოირჩიე და შეიწყნარე უფალო“.
2. „და სახსენებელი მათი იყოს თესლითი თესლადმდე“.
3. „სულმან მათმან კეთილთა შინა განისვენოს და ნათესავმან მათმან დაიმკვიდროს ქვეყანა“.
ტროპარი მიცვალებულთა: „რომელი სიღრმითა მით...“ (ხმა VIII) _ 2-გზის.
„დიდება“„აწ და“ მისივე: „შენ ხარ ზღუდე...“
_ რიგითი კანონები: მე-16 და მე-17.
_ I რიგითი კანონის შემდეგ აღესრულება - მცირე კვერექსი.
_ წარდგომა შემდგომად I სტიქოლოგიისა - ზატიკიდან (თავისი ჩასართავებით).
„დიდება“„აწ და“ - მისივე.
_ წაიკითხება მე-17კანონის I ნაწილი დავითნიდან დასაწყისის გარეშე („უფალო შევგვიწყალენ“ -3-გზის, „დიდება, აწ და“ არ ითქმის) (1-ლი ნაწილის ბოლო ორი მუხლი: „არათუმცა შჯული შენი ზრახვა იყო ჩემდა...“ და „უკუნისამდე არა დავივიწყნე...“ - წაიკითხება 3-3-გზის).
ჩასართავი: „კურთხეულ-ხარ შენ უფალო, მასწავენ მე სიმართლენი შენნი“.
_ მიცვალებულთა კვერექსი (მცირე).
შენიშვნა: მღვდლის ლოცვის „ღმერთო სულთაო...“-ს დროს იგალობება „უფალო შეგვიწყალენ“ _ 40-გზის.
_ წაიკითხება მე-17კანონის მე-2 ნაწილი დავითნიდან დასაწყისის გარეშე („უფალო შევგვიწყალენ“ -3-გზის, „დიდება, აწ და“ არ ითქმის) (მე-2 ნაწილის ბოლო ორი მუხლი: „ცხოვნდეს სული ჩემი...“ და „შევსცეთი მე ვითარცა...“ - წაიკითხება 3-3 გზის).
ჩასართავი: „მიწყალე მე ღმერთო, მიწყალე მე“.
_ შემდგომად მე-17 კანონისა, წაიკითხება ან იგალობება: „კურთხეულ ხარ შენ უფალო...“ და ტროპარები შემდგომად „ნეტარარიანისა“: „კრებულმან წმიდათამან...“ (ზატიკიდან), რის დროსაც აღესრულება კმევა.
_ მიცვალებულთა კვერექსი (მცირე).
_ წაიკითხება წარდგომა: „განუსვენე მაცხოვარო ჩვენო...“ (ჴმა V).
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „რომელი ქალწულისაგან...“ (ზატიკიდან).
_ 50-ე ფსალმუნი.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - ტაძრისა - 6 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - მიცვალებულთა - 8 მუხლად (ძლისპირის გარეშე) (ზატიკიდან).
კატავასია: „ეტლთა მფლობელი ფარაო...“
„უმცირესი“ – „უფალსა უგალობდით“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- წარდგომა მიცვალებულთა: „ჩვენთვის დაითმინე...“ (ხმა V).
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „მსწრაფლი ფარუა...“
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
_ მიცვალებულთა კვერექსი (მცირე).
- კონდაკი და იკოსი მიცვალებულთა (ხმა VIII) (ზატიკიდან)
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა): „ღირს არსი“.
_ „განმანათლებელი“ მიცვალებულთა: „ხსენება შესვენებულთა...“
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „სიტკბოებაო ანგელოზთაო...“
_ „ყოველი სული“ _ იგალობება.
შენიშვნა: ზატიკშიც და Богослужебные указания-ში (на 2024г.) წერია „ყოველი სული“. ეს ის იშვიათი შემთხვევაა, როცა „ყოველი სული“ იგალობება, „დიდებამაღალიანი“ კი იკითხება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები - 4 მუხლად (ხმა VI).
„დიდება“ მისივე: „ვითარცა ყვავილი...“
„აწ და“ მისივე: „შენ ხარ ღმერთი ჩვენი...“
_ „დიდებამაღალიანი“ - იკითხება.
_ „აღვივსენითსა“ ზედა დასდებელნი: მიცვალებულთა (თავისი ჩასართავებით).
„დიდება“ მისივე: „მწუხარე იქმნა...“
„აწ და“ მისივე: „გამოსჩნდი შენ სავანედ...“
_ „კეთილ არს აღსარებად უფლისა“ - 1-გზის.
ტროპარი მიცვალებულთა: „რომელი სიღრმითა მით...“ (ხმა VIII).
„დიდება“„აწ და“ მისივე: „შენ ხარ ზღუდე...“
ჟამებზე:
_ ტროპარი: „რომელი სიღრმითა მით...“ (მიცვალებულთა).
_ კონდაკი: „წმიდათა თანა განუსვენე...“ (მიცვალებულთა).
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად:
- მიცვალებულთა III გალობიდან - 4 მუხლი (ძლისპირით).
- მიცვალებულთა VI გალობიდან - 4 მუხლი, თავისი „დიდება“ „აწ და“ - თი.
შესვლად: „მოვედით თაყვანის-ვჰსცეთ... წმიდათა შორის საკვირველო... ალილუია“.
ტროპარი: „რომელი სიღრმითა მით...“
კონდაკი: „დიდება“ – „წმიდათა თანა განუსვენე...“
„აწ და“ – „შენ ხარ ზღუდე...“
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - მიცვალებულთა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და მიცვალებულთა.
წარდგომა (ხმა VI): „სულმან მათმან კეთილთა შინა განისვენოს და ნათესავმან მათმან დაიმკვიდროს ქვეყანა“.
მუხლი: „შენდამი უფალო აღვიღე სული ჩემი, ღმერთო ჩემო შენ გესავ, ნუ მრცხვენებინ მე უკუნისამდე“.
ალილუია (ხმა VI): „ნეტარ არს რომელი გამოირჩიე და შეიწყნარე უფალო“.
მუხლი: „და სახსენებელი მათი იყოს თესლითი თესლამდე“.
განიცადე: „ნეტარ არს რომელი გამოირჩიე და შეიწყნარე უფალო და სახსენებელი მათი იყოს თესლითი თესლამდე“.
იგალობება „ღირს-არსი“.
ნაცვლად: „ნათელი ჭეშმარიტი ვიხილეთ...“ იგალობება – ტროპარი: „რომელი სიღრმითა მით...“.