შენიშვნა: მოც. ბართლომესა და ბარნაბას მსახურება იმსახურება დღევანდელ დღეს.
საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ დიდი მწუხრი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ დიდი ცისკრი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - სადღესასწაულოდან.
კვირის ციკლის - - - ზატიკიდან.
სადღეღამისო ციკლის - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის I პერიოდი.
ტიპიკონი: ზატიკის III პერიოდში, შვიდეულის სადაგ დღეს „სადიდებლიანი“ (IV რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარი და კონდაკი: დღესასწაულისა.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის ვსცეთ“ 3-გზის - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103-ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ - I კანონის I ანტიფონი.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება I ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები 8 მუხლად:
- დღესასწაულისა - 3 მუხლი (ხმა I).
- მოც. ბართლომესი - 3 მუხლი (ხმა IV).
- მოც. ბარნაბასი - 2 მუხლი (ხმა IV).
„დიდება“ მოც. ბარნაბასი: „სადგურო წმიდისა...“ (ხმა VI).
„აწ და“ დღესასწაულისა: „მეერგასესა დღესა...“ (ხმა I).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა - დღისა.
_ საწინასწარმეტყველო - 3 - მოციქულთა (საზიარო თვენიდან).
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (თავისი ჩასართავებით).
„დიდება“ მოც. ბარნაბასი: „მოციქულო მაცხოვრისაო...“ (ხმა VIII).
„აწ და“ დღესასწაულისა: „განაახლენ მაცხოვარ...“ (ხმა I).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად „მამაო ჩვენო“-სი:
ტროპარი მოციქულთა: „მოციქულნო წმიდანო...“ (ხმა III).
„დიდება“ „აწ და“
ტროპარი დღესასწაულისა: „კურთხეულ ხარ შენ...“ (ხმა VIII).
დიდი ცისკრი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება VIII ხმაზე).
ტროპარი დღესასწაულისა: „კურთხეულ ხარ შენ...“ (ხმა VIII) 2-გზის.
„დიდება“ მოციქულთა: „მოციქულნო წმიდანო...“ (ხმა III).
„აწ და“ დღესასწაულისა: „კურთხეულ ხარ შენ...“ (ხმა VIII).
_ რიგითი კანონები: მე-7 და მე-8.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა: მოციქულთა 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ - დღესასწაულისა.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და 135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ მოციქულთა (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით - დავითნიდან).
_ წარდგომა შემდგომად „სადიდებელისა“: მოციქულთა (საზიარო თვენიდან).
„დიდება” „აწ და“ დღესასწაულისა (იხ. წარდგომა შემდგომად I ან II სტიქოლოგიისა).
_ I ანტიფონი IV ხმისა (კვირის ცისკრისა).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვაი მათნი“ (ხმა IV).
მუხლი: „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
_ საცისკრო სახარება: ინ. 67 დას. XXI, 15-25.
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მოციქულთა ვედრებითა მოწყალეო...“
„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
- „მოვედით კრებულნო წესთა...“ (საზიარო თვენიდან).
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - დღესასწაულისა - 6 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - მოც. ბართლომესი - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
III კანონი - მოც. ბარნაბასი - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია დღესასწაულისა: „საღმრთომან ნისლმან...“.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
კონდაკი და იკოსი - დღესასწაულისა (ხმა VIII).
- კონდაკი და იკოსი - მოც. ბარნაბასი.
- წარდგომა მოც. ბართლომესი: „სამჭედურითა სიტყვისათა...“ (ხმა VIII).
„დიდება“ მოც. ბარნაბასი: „სიტყვიერად გამოსჩნდი...“
„აწდა“ დღესასწაულისა: „სიხარულითა მაცხოვრისათა...“ (ხმა VIII).
_ შემდგომად „ღაღადვყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი - ბართლომესი (ხმა IV).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ მოციქულთა: „მოციქულთა ქრისტესთა...“ 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „ყოვლად დიდებულო...“.
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები - 6 მუხლად:
- დღესასწაულისა - 3 მუხლი (იხ. ზატიკი „აღვივსენითსა“ ზედა დასდებლები).
- მოციქულთა - 3 მუხლი (ხმა IV).
„დიდება“ მოციქულთა: „სიბრძნემან ღმრთისამან...“ (ხმა V).
„აწ და“ დღესასწაულისა: „ყოვლისავე მომცემელ...“ (ხმა I).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი მოციქულთა: „მოციქულნო წმიდანო...“ (ხმა III).
„დიდება“ „აწ და“
ტროპარი დღესასწაულისა: „კურთხეულ ხარ შენ...“ (ხმა VIII).
ჟამებზე:
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და მოციქულთა.
_ კონდაკები: დღესასწაულისა და მოციქულთა (მონაცვლეობით).
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად:
- მოც. ბართლომეს კანონის III გალობიდან - 4 მუხლი (ძლისპირით).
- მოც. ბარნაბას კანონის VI გალობიდან - 4 მუხლი, „დიდება“ „აწ და“ -თი.
შესვლად:
ტროპარები: - დღესასწაულისა;
- ტაძრისა (ღმრთისმშობლისა ან წმიდისა);
- მოციქულთა.
კონდაკები: - ტაძრისა (წმიდისა);
- ბართლომესი;
„დიდება“ - ბარნაბასი;
„აწ და“ - დღესასწაულისა.
წარდგომა, განიცადე და ალილუია - დღესასწაულისა და მოციქულთა. სამოციქულო და სახარება - დღისა და მოციქულთა.
წარდგომა (ხმა VIII): „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“ (დღესასწაულისა და მოციქულთა ერთმანეთს ემთხვევა).
მუხლი: „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
ალილუია (ხმა I): „სიტყვითა უფლისათა ცანი დაემტკიცნეს, და სულითა პირისა მისისათა ყოველი ძალი მათი“.
მუხლი: „ზეცით მოჰხედნა უფალმან და იხილნა ყოველნი ძენი კაცთანი“.
ალილუია (ხმა II) - „აღიარებენ ცანი საკვირველებათა შენთა უფალო“.
განიცადე: „სული შენი სახიერი მიძღოდეს მე ქვეყანასა ზედა“.
განიცადე: „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“.
„ღირს არსი“ - ის ნაცვლად იგალობება დღესასწაულის ჩასართავი: „მოციქულთა რა იხილეს...“ და IX გალობის ძლისპირი: „გიხაროდენ შენ წმიდაო დედოფალო...“.