წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - საზიარო თვენიდან (მოციქულისა).
კვირის ციკლისა - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - ჟამნიდან.
საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ დიდი მწუხრი _ სერობის ჟამი
ღამისთევის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: შვიდეულის სადაგ დღეს „სადიდებლიანი“ (IV რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარი და კონდაკი - ღირსისა.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვჰსცეთ“ - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ - იკითხება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ - I კანონის I ანტიფონი.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება I ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ -სა ზედა დასდებლები - 6 მუხლად:
- მოციქულისა - 6 მუხლი (ხმა I).
„დიდება“ მისივე: „მზისა უმცხინვარესად...“ (ხმა VII).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „უაღრეს ბუნებათა...“ (ხმა VII).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა - დღისა.
_ საწინასწარმეტყველო - 3 მოციქულისა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: მოციქულისა (თავისი ჩასართავებით)
„დიდება“ მისივე: „ვითარცა მზისთუალმან...“ (ხმა VIII).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომისა“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „უსძლოო ქალწულო...“ (ხმა VIII).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი მოციქულისა: „ნათესავად ქრისტესა...“ (ხმა I).
„დიდება“ „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „გაბრიელ გიღაღადა...“ (ხმა I).
დიდი ცისკრი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება I ხმაზე).
ტროპარი მოციქულისა: „ნათესავად ქრისტესა...“ (ხმა I) 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „გაბრიელ გიღაღადა...“ (ხმა I).
_ რიგითი კანონები: მე-7 და მე-8.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა - მოციქულისა.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და 135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ მოციქულისა (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით - დავითნიდან).
_ წარდგომა შემდგომად „სადიდებელისა“: „საღმრთოთა სიტყვათა...“ (ხმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „ცად პირმეტყველად...“
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი...“ (ხმა IV).
მუხლი: „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო...“
_ საცისკრო სახარება: ინ. 67 დას. XXI, 15-25.
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მეოხებითა წმ. მოციქულისა იუდასითა...“
„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
- „შენ უფალო...“
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - ღმრთისმშობლისა - 6 მუხლად (ძლისპირი 2 გზის).
II კანონი - მოციქულისა - 8 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია - „აღაღე პირი ჩემი“.
_ „უმცირესი” - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- წარდგომა მოციქულისა: „სიტყუათა წმიდათა...“ (ხმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ - იგივე.
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი მოციქულისა: „პავლეს თანამზრახუელად...“ (ხმა II).
შენიშვნა: საეკლესიო ტიბიკონის მოთხოვნის შესაბამისად, კონდაკის შემდეგ იკოსიც უნდა იქნას ამოკითხული, რასაც ვერ ვახერხებთ, რადგან საზიარო თვენში იგი მითითებული არ არის.
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ მოციქულისა: „შენ ვენახისა...“ (ხმა III).
„დიდება“ „აწ და“ იგივე.
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები მოციქულისა - 4 მუხლად:
„დიდება“ მისივე: „საჭურველითა ჯვარისაითა...“ (ხმა IV)
„აწ და“ - ღმრთისმშობლისა: „ღმრთისმშობელო ქალწულო... „ (იხ. III ჟამი).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი მოციქულისა: „ნათესავად ქრისტესა...“ (ხმა I).
„დიდება“ „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „გაბრიელ გიღაღადა...“ (ხმა I).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი - მოციქულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად:
- მოციქულის კანონის III და VI გალობებიდან - 8 მუხლი (ძლისპირით) თავისი „დიდება“ „აწ და“-თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის და ღვთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა;
- მოციქულისა.
კონდაკები: „დიდება“ - მოციქულისა.
„აწ და“ - ტაძრისა.
ბ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა;
- მოციქულისა.
კონდაკები: - ტაძრისა;
„დიდება“ - მოციქულისა;
„აწ და“ – „სასოო და შესავედრებელო...“.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღისა და მოციქულისა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და მოციქულისა.
წარდგომა (ხმა VII): „იხარებდეს მართალი უფლისა მიმართ და ესვიდეს მას“.
მუხლი: „შეისმინე ღმერთო ხმისა ჩემისა, გევედრებოდი რაიმე შენდამი“.
წარდგომა (Ãმა IV): „ყოველსა ქვუეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“.
ალილუია (ხმა IV): „მართალი ვითარცა ფინიკი აღყვავნეს და ვითარცა ნაძვი ლიბანისაი განმრავლდეს“.
მუხლი: „დანერგულნი სახლსა შინა უფლისათა, ეზოთა შინა სახლისა ღმრთისა ჩვენისათა ყვაოდიან“.
ალილუია (ხმა IV): „აღიარებენ ცანი საკვირველებათა შენდა და ჭეშმარიტებასა შენსა ეკლესიასა შინა წმიდათასა“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.
განიცადე: „ყოველსა ქვუეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“.