წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - სადღესასწაულოდან და საზიარო თვენიდან (მოციქულთა).
კვირის ციკლისა - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - ჟამნიდან.
საღამოს მსახურება: IX ჟამნი _ მცირე მწუხრი.
ღამისთევის მსახურება: დიდი მწუხრი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: შაბათს „ღამისთევის“ (VI რანგი) მსახურება.
დიდი მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ“ - იგალობება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ - იგალობება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ - I კანონის I ანტიფონი.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება II ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები: მოციქულთა - 8 მუხლი (ხმა II):
„ეჰა გვირგვინნო ქებისანო...“ _ 2-გზის, „ეჰა დიდებით შვენიერნო...“ - 2-გზის, „ეჰა სულისა გალობანო...“ _ 1-გზის (იხ. ძვ. სტ. 29 ივნისს, მწუხრად), და რიგზედ 3 დასდებელი.
„დიდება“ მისივე: „ყოვლადპატიოსანი მოციქულთა...“ (სადღესასწაულო) (ხმა VI).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ (წარსაგზავნი ხმის მიხედვით): „ყოვლისა სოფლისა დიდებასა...“ (ხმა I).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ დღის წარდგომა.
_ საწინასწარმეტყველო _ 3 (ახალი აღთქმიდან, იხ. ძვ. სტ. 29 ივნისი).
_ „ლიტიასა“ ზედა დასდებლები: მოციქულთა (საზიარო თვენიდან)
„დიდება“ მოციქულთა: „სოფლისა სავსებაი...“ (ხმა I).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომისა“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „აჰა ესრა აღესრულა...“ (ხმა I).
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: მოციქულთა (რიგზედ, თავის ჩასართავებით).
„დიდება“ მისივე: „დღესასწაული სიხარულისა...“ (ხმა VI).
„აწ და“ მისივე: „ღმრთისმშობელო ქალწულო შენ ხარ ვენახი...“ (ხმა VI, იხ. III ჟამი).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად „მამაო ჩვენო“-სი:
- ტროპარი მოციქულთა: „მოციქულთა თავნო...“ 2-გზის (ხმა IV).
- „ღმრთისმშობელო ქალწულო...“ - 1-გზის.
_ პურის კურთხევა.
დიდი ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება IV ხმაზე).
- ტროპარი მოციქულთა: „მოციქულთა თავნო...” 2-გზის (ხმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „რომელი საუკუნითგან...“ (ჴმა IV).
_ რიგითი კანონები: მე-16 და მე-17.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა – მოციქულთა (რიგზედ).
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ მოციქულთა (ფსალმუნთა გამოკრებილ მუხლებთან ერთად).
_ შემდგომად „სადიდებელისა“ წარდგომა: „საცნაურისა მზისა...“ (საზიარო თვენიდან).
„დიდება“ „აწ და“ - იგივე.
_ აღსავალი I, მე-4 ხმისა (კვირის ცისკრისა).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“ (ხმა VIII).
მუხლი: „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
_ საცისკრო სახარება: ლკ. 50 და. X, 1-15.
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მოციქულთა ვედრებითა მოწყალეო...“
„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
- წარდგომა შემდგომად 50-ე ფსალმუნისა: „მოვედით კრებულნო...“ (ხმა II) (საზიარო თვენიდან).
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - წმ. პეტრესი და პავლესი (ძლისპირი 2-გზის) - 8 მუხლად.
II კანონი - წმ. ათთორმეტ მოციქულთა (ძლისპირის გარეშე) - 6 მუხლად.
_ კატავასია: „აღაღე პირი ჩემი...“
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- წარდგომა მოციქულთა: „თქუენ უკუე...“ (რიგზედ)
„დიდება“ მისივე: „დიდთა მნათობთა...“
“აწ და“ მისივე: „ვითარცა ქალწულმან...“
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი - მოციქულთა (ხმა VIII, რიგზედ).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ მოციქულთა: „მოწაფეთა ყოვლადპატიოსანთა...“ (რიგზედ)
„დიდება“ მისივე: „ათორმეტ რიცხვთა...“
„აწ და“ მისივე: „შენ მიერ ვიქადით...“
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები: მოციქულთა - 4 მუხლი (რიგზედ).
„დიდება“ მისივე: „მოვლეთ ყოველი...“ (ხმა VIII).
„აწ და“ მისივე: „დედოფალო შეიწირე...“ (იმოიძიე ღმრთისმშობლისანებში, რვახმათაგან, ხმა VIII, შაბათს ცისკრად).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
- ტროპარი მოციქულთა: „მოციქულთა თავნო...“ (ხმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „რომელი საუკუნითგან...” (ჴმა IV).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი - მოციქულთა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად:
- პეტრე და პავლე მოციქულთა კანონის III გალობიდან _ 4 მუხლი (ძლისპირით);
- მოციქულთა კანონის VI გალობიდან - 4 მუხლი „დიდება“ „აწ და“-თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის ან ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა;
- მოციქულთა.
კონდაკები: - „დიდება“ - მოციქულთა
„აწ და“ - ტაძრისა.
ბ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარი: მოციქულთა;
„დიდება“ - კონდაკი: მოციქულთა;
„აწ და“ – „სასოო და შესავედრებელო...“
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - მოციქულთა.
სამოციქულო და სახარება _ მოციქულთა.
წარდგომა (ხმა VIII): „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“.
მუხლი (ხმა I): „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
ალილუია: „აღიარებენ ცანი საკვირველებათა შენთან უფალო და ჭეშმარიტებასა შენსა ეკლესიასა შინა წმიდათასა“.
მუხლი: „ღმერთი დიდებულ არს ზრახვასა შინა წმიდათასა“.
განიცადე: „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“.