საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება – საზიარო თვენიდან (მოციქულისა).
კვირის ციკლისა - - - პარაკლიტონიდან.
სადღეღამისო ციკლის - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: შაბათს „მცირე წმიდის“ (I რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარი და კონდაკი: მთავარანგელოზისა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის ვსცეთ“ 3-გზის - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103 - ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - მე-18.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება I ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“-სა ზედა დასდებლები 6 მუხლად:
- მოციქულისა - 6 მუხლი (ხმა I).
„დიდება“ მოციქულისა: „იქმენ აკვილა ყოვლად-ბრძენო...“ (ხმა II, ერთ-ერთი დასდებელი).
„აწ და“ დოგმატიკონი: „ვინ არა განკვირდეს...“ (წარსაგზავნი ხმის, ხმა III).
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ წარდგომა დღისა.
შენიშვნა: შაბათს, „სტიქარონსა“-ზედა გვაქვს მიცვალებულთა დასდებლები, ამიტომ ტიპიკონის მოთხოვნით მოწამეთა მუხლები უნდა წავიკითხოთ „უფალო ღაღად-ვჰყავსა“-ზედა დასდებლებიდან, მაგრამ რადგანაც პარაკლიტონში, „უფალო ღაღად-ვჰყავსა“-ზედა მოცემულია სამეუფო დასდებლები, ხოლო „სტიქარონსა“-ზედა დასდებლებში მოწამეთა მუხლებიც გვაქვს, უპრიანია ისინი (ანუ მოწამეთა მუხლები) წავიკითხოთ.
„დიდება“ მოციქულისა: „ვითარცა მზისთუალმან...“ (ხმა VIII).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა პარაკლიტონიდან („სტიქარონსა“-ზედას „აწ და“).
_ შემდგომად „მამაო ჩვენო“-სი:
ტროპარი მოციქულისა: „მოციქულო წმიდაო...“ (ხმა III).
„დიდება“ „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ მიმდინარე, წარსაგზავნი ხმისა: „შენ შუამდგომელსა...“ (ხმა III).
შენიშვნა: ტროპრის ხმა ემთხვევა მიმდინარე ხმას.
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება III ხმაზე).
ტროპარი მოციქულისა: „მოციქულო წმიდაო...“ (ხმა III) ._ 2-გზის.
„დიდება, აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ ტროპრის ხმის მიხედვით: „შენ შუამდგომელსა...“ (ხმა III).
_ რიგითი კანონები: მე-16 და მე-17.
მე-17 კანონის დროს აღესრულება მთელი ტაძრის კმევა.
_ რიგითი კანონების შემდგომ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა - პარაკლიტონიდან.
_ 50-ე ფსალმუნი.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
ა) მაცხოვრის ან ღმრთისმშობლის სახელობის ტაძრებში:
I კანონი - ტაძრისა - 6 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - მოციქულისა - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
III კანონი - მოწამეთა - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე, პარაკლიტონიდან).
ბ) წმიდის სახელობის ტაძრებში:
I კანონი - მოციქულისა - 6 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - ტაძრისა - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
III კანონი - მოწამეთა - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე, პარაკლიტონიდან).
_ კატავასია: მხოლოდ III, VI, VIII და IX ოდების (გალობების) შემდგომ მოწამეთა კანონის ძლისპირი. (პარაკლიტონიდან).
_ „უმცირესი“ – „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- წარდგომა მოციქულისა: „სიტყუათა წმიდათა...“ (ხმა IV).
„დიდება, აწ და“ მისივე: „ესაია პირველივე...“
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი მოციქულისა: „ვითარცა რა მზე დიდი..“ (ხმა IV) (ჟამნიდან).
შენიშვნა: საეკლესიო ტიბიკონის მოთხოვნის შესაბამისად, კონდაკის შემდეგ იკოსიც უნდა იქნას ამოკითხული, რასაც ვერ ვახერხებთ, რადგან საზიარო თვენში იგი მითითებული არ არის.
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ მოციქულისა: „მოწაფესა სიტყვისასა...“
„დიდება“ _ განმანათლებელი პარაკლიტონიდან,
„აწ და“ მისივე.
_ „აქებდით უფალსა ცათაგან...“ - იკითხება.
_ „დიდებამაღალიანი“ - იკითხება.
_ „აღვივსენითსა“ ზედა დასდებლები: პარაკლიტონისა (მოწამეთა, „აქებდითსა“-ზედა დასდებლებიდან, ჟამნის ჩასართავებით).
„დიდება“ „აწ და“ მისივე.
_ „კეთილ არს აღსარებად უფლისა“ - 1-გზის.
ტროპარი მოციქულისა: „მოციქულო წმიდაო...“ (ხმა III).
„დიდება“ „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „უმცირესთაგანი“ „კეთილ-არსზე“ დღისა და ტროპრის ხმის მიხედვით: „წინასწარმეტყველთა გქადაგეს...“ (ხმა III).
ჟამებზე:
_ ტროპარი: მოციქულისა.
_ კონდაკი: მოციქულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ – 6 მუხლად, პარაკლიტონიდან.
შესვლად:
ა) მაცხოვრის ან ღმრთისმშობლის სახელობის ტაძრებში:
ტროპარები: - ტაძრისა;
_ შვიდეულის დღისა: „წმიდანო დიდებულნო მოციქულნო...“
_ მოციქულისა.
კონდაკები: _ მოციქულისა.
_ „დიდება“ - „წმიდათა თანა განუსვენე...“;
„აწ და“ – „სოფლისა შემოქმედისა...“.
ბ) წმიდის სახელობის ტაძრებში:
ტროპარები: _ შვიდეულის დღისა: „წმიდანო დიდებულნო მოციქულნო...“
- _ მოციქულისა.
კონდაკები: _ მოციქულისა.
_ „დიდება“ - „წმიდათა თანა განუსვენე...“;
_ „აწ და“ – „სოფლისა შემოქმედისა...“.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - მოციქულისა და დღისა.
სამოციქულო და სახარება – მოციქულისა და დღისა.
წარდგომა (ხმა VIII): „ყოველსა ქუეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყუანი მათნი“.
მუხლი: „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
წარდგომა (ხმა VIII): „იხარებდით უფლისა მიმართ და იშევებდით მართალნო და იქადოდით ყოველნი წრფელნი გულითა“.
ალილუია (ხმა I): „აღიარებენ ცანი საკვირველებათა შენთა უფალო, და ჭეშმარიტებასა შენსა ეკლესიასა შინა წმიდათასა“.
მუხლი: „ღმერთი დიდებულ-არს ზრახუასა შინა წმიდათასა“.
ალილუია (ხმა IV): „ხმობდეს მართალნი და უფალმან ისმინა მათი და ყოველთა ჭირთა მათთაგან იხსნა იგინი“.
განიცადე: „ყოველსა ქუეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყუანი მათნი“.
განიცადე: „იხარებდით მართალნი უფლისა მიმართ და წრფელთა შუენის ქება“.