საღამოს მსახურება: IX ჟამნი _ მცირე მწუხრი.
ღამისთევის მსახურება: დიდი მწუხრი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - სადღესასწაულოდან.
კვირის ციკლისა - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: შვიდეულის სადაგ დღეს „ღამისთევის“ (V რანგი) მსახურება.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ“ - იგალობება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ - იგალობება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ - I კანონის I ანტიფონი.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება I ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ -სა ზედა დასდებლები:
წინასწარმეტყველისა - 8 მუხლი (ხმა I).
„დიდება“ მისივე: „მოვედით კრებულნო...“ (ხმა VI).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „ვინ არა გნატრიდეს...“ (ხმა VI).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ დღის წარდგომა.
_ საწინასწარმეტყველო _ 3.
_ „ლიტიასა“ ზედა დასდებლები: ტაძრისა _ 1 და წინასწარმეტყველისა (ხმა IV)
„დიდება“ მისივე: „ჰოი, ბრძანებასა...“ (ხმა VI).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა: „ღმრთისმშობელო ქალწულო შენ ხარ ვენახი ჭეშმარიტი...“ (იხ. III ჟამი).
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: წინასწარმეტყველისა (თავისი ჩასართავებით).
„დიდება“ მისივე: „წინასწარმეტყველო მქადაგებელო...“ (ხმა VI)
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომისა“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „შემოქმედი და მხსნელი...“ (ხმა VI).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი წინასწარმეტყველისა: „ხორცითა ანგელოზმან...“ – 2-გზის (ხმა IV).
„ღმრთისმშობელო ქალწულო... “ – 1-გზის.
_ პურის კურთხევა.
დიდი ცისკარი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება IV ხმაზე).
ტროპარი წინასწარმეტყველისა: „ხორცითა ანგელოზმან...“ – 2-გზის (ხმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): „რომელი საუკუნითგან...“ (ხმა IV).
_ რიგითი კანონები: მე-19 და მე-20.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა: წინასწარმეტყველისა _ 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და 135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ წინასწარმეტყველისა: „გადიდებთ შენ წმიდაო წინასწარმეტყველო ღმრთისაო ილია და პატივს-ვცემთ წმიდასა ხსენებასა შენსა, რამეთუ შენ ხარ მეოხი ჩუენი წინსშე ქრისტეს ღმრთისა ჩუენისა“ (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით – დავითნიდან, მღვდელმთავართა).
_ წარდგომა შემდგომად „სადიდებელისა“: „ვითარცა ტრფიალმან...“ 2-გზის.
„დიდება” „აწ და“ მისივე: „ვითარცა ქალწულმან...“
_ I ანტიფონი IV ხმისა (კვირის ცისკრისა).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „შენ ხარ მღვდელ-უკუნისამდე, წესსა მას ზედა მელქისედეკისსა“ (ხმა IV).
მუხლი: „ჰრქუა უფალმან უფალსა ჩემსა, დაჰსჯედ მარჯუენით ჩემსა, ვიდრემდის დავხსნე მტერნი შენნი ქუეშე ფერხთა შენთა“.
_ საცისკრო სახარება: ლკ. 14 დას. IV, 22-30.
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „ლოცვითა წმიდისა დიდებულისა წინასწარმეტყველისა...“
„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
წარდგომა (შემდგომად 50-ე ფსალმუნისა): „ეტლითა ცეცხლისათა...“
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი – ღმრთისმშობლისა: „ქვეყანასა მწყურნებსა“ (ძლისპირი 2-გზის) – 6 მუხლად (იხ. პარაკლიტონის ბოლოში ან ჟამნში)
II კანონი – წინასწარმეტყველის I კანონი (ძლისპირის გარეშე) - 4 მუხლად.
III კანონი – წინასწარმეტყველის II კანონი (ძლისპირის გარეშე) - 4 მუხლად.
_ კატავასია: „აღაღე პირი ჩემი“.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- წარდგომა: „წყაროსა საკვირველებათასა...“ 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „მრავალთხზულსა განსაცდელსა...“
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი წინასწარმეტყველისა.
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ წინასწარმეტყველისა: „ნათელმან ოთხ-ჰუნისა...“
„დიდება“ მისივე: „ცეცხლის-ფერითა ეტლითა...“
„აწ და“ მისივე: „ღმრთისა მიერ მოცემულთა...“
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები: წინასწარმეტყველისა - 6 მუხლი:
„დიდება“ მისივე: „წინასწარმეტყველთა თავთა...“
„აწ და“ მისივე: „დედოფალო შეიწირე...“ (ღმრთისმშობლისა, „რვახმათა“, ხმა VIII, შაბათსა ცისკრად).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი წინასწარმეტყველისა: „ხორცითა ანგელოზმან...“ (ხმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): „რომელი საუკუნითგან...“ (ხმა IV).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი - წინასწარმეტყველისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად:
- წინასწარმეტყველის I კანონის III გალობიდან - 4 მუხლი (ძლისპირით)
- წინასწარმეტყველის II კანონის VI გალობიდან - 4 მუხლი (ძლისპირის გარეშე) და „დიდება“ „აწ და“-თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის და ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა;
- წინასწარმეტყველისა.
კონდაკები: „დიდება“ - წინასწარმეტყველისა;
„აწ და“ - ტაძრისა.
ბ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარი: - წინასწარმეტყველისა;
კონდაკი: „დიდება“ - წინასწარმეტყველისა;
„აწ და“ – „სასოო და შესავედრებელო...“
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - წინასწარმეტყველისა.
სამოციქულო და სახარება - წინასწარმეტყველისა.
წარდგომა (ხმა IV): „შენ ხარ მღვდელ-უკუნისამდე, წესსა მას ზედა მელქისედეკისსა“
მუხლი: „ჰრქუა უფალმან უფალსა ჩემსა, დაჰსჯედ მარჯუენით ჩემსა, ვიდრემდის დავხსნე მტერნი შენნი ქუეშე ფერხთა შენთა“.
ალილუია (ხმა VIII): „მოსე და აჰრონ მღუდელთა შორის მისთა, და სამოელ მათ თანა, რომელნი ჰხადოდეს სახელსა მისსა“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი, ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინდის“.