საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ დიდი მწუხრი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - საზიარო თვენიდან (მოწამისა).
შენიშვნა: მოცემული გვაქვს მითითებები საზოგადო თვენიდან _ ბოდბის წმ. ნინოს დედათა მონასტრის გამოცემა, 2024წ.
კვირის ციკლისა - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: შვიდეულის სადაგ დღეს „სადიდებლიანი“ (IV რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ“ 3-გზის - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103 ფსალმუნი) - იკითხება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ – I აღსავალი.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება IV ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები - 8 მუხლად:
დიდმოწამისა - 8 მუხლი (ხმა IV).
„დიდება“ მისივე: „გაქუს შენ მდინარე...“ (ხმა II).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „წარხდა სახე სჯულთა...“ (ჴმა II).
შენიშვნა: რადგან საზოგადო თვენის სხვადასხვა რედაქციაში ერთიდაიმავე საკითხავს სხვადასხვა ხმა აქვს მითითებული. მედავითნემ უნდა დაიცვას ტიპიკონის მოთხოვნა, ღმრთისმშობლისას „დიდების“ ხმის მიხედვით გამორჩევისას.
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა - დღისა.
_ საწინასაწარმეტყველო – 3.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები - დიდმოწამისა (თავისი ჩასართავებით).
„დიდება“ მისივე: „მარტვილთა გვირგვინითა...“ (ხმა VIII).
„აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომისა“ („დიდების” ხმის მიხედვით): „უსძლოო ქალწულო...“ (ხმა VIII).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი დიდმოწამისა: „ღუაწლითშემოსილო წმიდაო...“ (ხმა III).
„დიდება“ „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „შენ შუამდგომელსა...“ (ხმა III).
დიდი ცისკარი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება III ხმაზე).
ტროპარი დიდმოწამისა: „ღუაწლითშემოსილო წმიდაო...“ (ხმა III) – 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „შენ შუამდგომელსა...“ (ხმა III)
_ რიგითი კანონები: მე-19 და მე-20.
_ I და II რიგითი კანონების შემდეგ - მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად I და II სტიქოლოგიებისა – დიდმოწამისა _ 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და 135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ დიდმოწამისა (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით - დავითნიდან).
_ წარდგომა შემდგომად „სადიდებელისა“: „სისხლთა შენთა მიერ...“ (ხმა II).
„დიდება“: „ბნელსა შინა საცთურისასა...“.
„აწ და“ მისივე: „შენ გნატრით ყოვლადუხრწნელო...“.
_ I ანტიფონი IV ხმისა (კვირის ცისკრისა).
_ წარდგომა (ხმა III): „იხარებდეს მართალი უფლისა მიმართ და ესვიდეს მას“.
მუხლი: „შეისმინე ღმერთო, ხმისა ჩემისა, გევდრებოდე რაი მე შენდამი“.
_ საცისკრო სახარება: ლკ. 106 დას. XXI, 12-19.
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მეოხებითა წმიდისა დიდისა მოწამისა პანტელეიმონ მკურნალისათა, მოწყალეო...“
„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
წარდგომა შემდგომად 50-ე ფსალმუნისა: - „მოწამემან შენმან...“
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - ღმრთისმშობლისა - 6 მუხლი (ძლისპირი 2-გზის) („ქვეყანამან მწყურნებმან“ ან „ეტლთა მფლობელი ფარაო“, იხ. პარაკლიტონის ბოლოში)
II კანონი – დიდმოწამის კანონი - 8 მუხლი (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია: „აღაღე პირი ჩემი“.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- წარდგომა დიდმოწამისა: „ვითარცა ოქრო ბრძმედსა...“ (ხმა I) - 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე: „შემწე შეუწევნელთა...“
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი დიდმოწამისა: „მიმსგავსებულ იქმენ...“ (ხმა V)
შენიშვნა: საეკლესიო ტიბიკონის მოთხოვნის შესაბამისად, კონდაკის შემდეგ იკოსიც უნდა იქნას ამოკითხული, რასაც ვერ ვახერხებთ, რადგან საზიარო თვენში იგი მითითებული არ არის.
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა” (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა).
_ „განმანათლებელი“ დიდმოწამისა: „რომელი ღუაწლთა მიერ...“ 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე: „აღმოსავალო მზისაო...“.
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები: დიდმოწამისა - 4 მუხლი:
„დიდება“ - დიდმოწამისა: „რაჟამს იგი წინაშე საყდართა...“ (ხმა II);
„აწ და“ – ღმრთისმშობლისა: „ღმრთისმშობელი ქალწულო შენ ხარ ვენახი ჭეშმარიტი...“ (იხ. III ჟამი).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი დიდმოწამისა: „ღუაწლითშემოსილო წმიდაო...“ (ხმა III).
„დიდება“ „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „შენ შუამდგომელსა...“ (ხმა III).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი: დიდმოწამისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად:
- დიდმოწამის კანონის III გალობიდან - 4 მუხლი (ძლისპირით) და VI გალობიდან - 4 მუხლი, თავისი „დიდება“, „აწ და“-თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის ან ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა;
- დიდმოწამისა.
კონდაკები: „დიდება“ - დიდმოწამისა;
„აწ და“ - ტაძრისა.
ბ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა;
- დიდმოწამისა.
კონდაკები: - ტაძრისა.
„დიდება“ - დიდმოწამისა;
„აწ და“ – „სასოო და შესავედრებელო...”.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღისა და დიდმოწამისა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და დიდმოწამისა.
წარდგომა (ხმა VII): „აღამაღლებდით უფალსა ღმერთსა ჩვენსა და თაყვანის-ჰსცემდით კვარცხლბეკსა ფერხთა მისთასა რამეთუ წმიდა არს“.
მუხლი: „უფალი სუფევს განრისხნედ ერნი, რომელი ზის ზედა ქერაბინთა, შეიძარნ ქვეყანა“.
წარდგომა (ხმა I): „პირი ჩემი იტყოდის სიბრძნესა და ზრახვანი გულისა ჩემისანი გულისხმის ყოფასა“.
ალილუია (ხმა I): „მოიხსენე კრებული შენი, რომელ მოიგე დასაბამითგან“.
მუხლი: „ხოლო ღმერთმან, მეუფემან ჩვენმან წინა საუკუნეთმან, ჰქმნა ცხოვრება შორის ქვეყანისა“.
ალილუია (ხმა II): „პირმან მართლისამან იწვართოს სიბრძნე“.
განიცადე: „ცხოვრება ჰქმნა შორის ქუეყანისა ღმერთმან“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი, ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.