საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მცირე მწუხრი.
დილის მსახურება: დიდი მწუხრი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - სადღესასწაულოდან.
კვირის ციკლისა - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: მიძინება ყოვლადწმიდისა დედუფლისა ჩვენისა ღმრთისმშობელისა და მარადის ქალწულისა მარიამისა.
IX ჟამი:
_ ტროპარები: წინადღესასწაულისა და მოწამეთა.
_ კონდაკი: მოწამეთა.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ” - იგალობება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა” (103-ე ფსალმუნი) - იგალობება.
_ „ნეტარ არს კაცი” - I კანონის I ანტიფონი.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ” (იგალობება I ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“-სა ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა - 8 მუხლად (ხმა I).
„დიდება“ „აწდა“ მისივე: „ღმერთმთავრობითითა წამისყოფითა...“ (ხმა I).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა - დღისა.
_ საწინასწარმეტყველო - 3 - დღესასწაულისა (იხ. ძვ. სტ-ით 25 მარტი).
_ „ლიტიასა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა.
„დიდება“ მისივე: „მოვედით კრებულნო...“ (ხმა V).
„აწ და“ მისივე: „უგალობდით კრებულნო...“ (ხმა V).
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (თავისი ჩასართავებით) (ხმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „რაჟამს მიიცვალე...“ (ხმა IV).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი დღესასწაულისა: „შობასა ქალწულებაი...“ (ხმა I) 3-გზის.
_ პურის კურთხევა
დიდი ცისკარი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება I ჴმაზე).
ტროპარი დღესასწაულისა: „შობასა ქალწულებაი...“ (ხმა I) 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ - იგივე ტროპარი.
_ რიგითი კანონები: მე-10 და მე-11.
_ რიგითი კანონები შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა - დღესასწაულისა.
„დიდება“ „აწ და“ - იგივე.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და 135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ დღესასწაულისა (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით - დავითნიდან).
_ „წარდგომა“ შემდგომად „სადიდებელისა“: „ღაღად-ჰყავ დავით...“ (ხმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ - იგივე.
_ I ანტიფონი IV ხმისა (კვირის ცისკრისა).
_ წარდგომა (სახარებისა): „მოვიხსენო სახელი შენი ყოველსა შორის თესლსა და თესლსა“ (ხმა IV).
მუხლი: „ისმინე ასულო და იხილე და მოყავ ყური შენი“.
_ საცისკრო სახარება: ლკ. 4 დას. I, 39-49, 56.
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ – „მეოხებითა წმიდისა ღმრთისმშობელისათა...“
„აწ და“ – „მეოხებითა წმიდისა ღმრთისმშობელისათა...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე”).
- „რაჟამს იგი მიცვალება...“ (სადღესასწაულოდან).
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - დღესასწაულისა - 8 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - დღესასწაულისა - 8 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
_ კატავასია: დღესასწაულის ორივე კანონის ძლისპირები.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- იპაკო დღესასწაულისა: „გნატრის შენ...“ (ხმა VIII).
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი - დღესასწაულისა (სადღესასწაულოდან).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“ არ იგალობება, IX ოდას (გალობას) ვგალობთ სადღესასწაულო მისამღერებით“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ დღესასწაულისა: „მოციქულნი კიდითგან...“
„დიდება“ იგივე განმანათლებელი.
„აწ და“ იგივე განმანათლებელი.
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა - 4 მუხლი (ხმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „შენსა უკვდავსა...“.
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
- ტროპარი დღესასწაულისა: „შობასა ქალწულებაი...“ (ხმა I).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი: დღესასწაულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ „ნეტარებების“ გალობისას ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად:
- დღესასწაულის I კანონის III გალობიდან - 4 მუხლი (ძლისპირით).
- დღესასწაულის II კანონის VI გალობიდან - 4 მუხლი, „დიდება“ „აწდა“-თი.
- ტროპარი: დღესასწაულისა.
„დიდება” „აწდა”
- კონდაკი: დღესასწაულისა.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღესასწაულისა.
წარდგომა: „ადიდებს სული ჩემი უფალსა და განიხარა სულმან ჩემმან ღმრთისა მიმართ მაცხოვრისა ჩემისა“ (ჴმა III).
მუხლი: „რამეთუ მოჰხედნა სიმდაბლესა ზედა მხევლისა თვისისასა, რამეთუ აჰა ესერა ამიერითგან მნატრიდენ მე ყოველნი ნათესავნი“.
ალილუია: „აღსდეგ, უფალო, განსასვენებელად შენდა, შენდა კიდობანი სიწმინდისა შენისა“.
მუხლი: „ეფუცა უფალი დავითს ჭეშმარიტებითა თვისითა”.
განიცადე: „სასმელი ცხოვრებისა მოვიღოთ, და სახელსა უფლისასა ვხადოთ“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულისა ჩასართავი: „ანგელოზთა მიცვალებაი ყოვლადწმიდისაი იხილეს და უკვირდათ ვითარ ქალწული აღვალს ქვეყანით ზეცას“ და IX გალობის ძლისპირი: „ძლეულ იქმნეს ბუნებანი მეტყველნი შენთვის ქალწულო უბიწოო, ქალწულებრივი შობაი და სიკვდილი ცხოვრების-მომცემელი და შემდგომად შობისა ქალწულად ჰგიე და მოკვდავი ცხოველ ხარ ღმრთისმშობელო, სამართლად გადიდებთ შენ“.