საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - სადღესასწაულოდან და საზიარო თვენიდან (წინასწარმეტყველისა).
კვირის ციკლისა - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: დღესასწაულის შემდგომ პერიოდში, შვიდეულის სადაგ დღეს „მცირე წმიდის“ (I რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარები: აღდგომისა (ხმა I) და დღესასწაულისა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით, თაყუანის-ვსცეთ“ - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103-ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - არ იკითხება.
_ „უფალო, ღაღად-ვყავ“ (იგალობება VI ხმაზე).
_ „უფალო, ღაღად-ვყავ“-სა ზედა დასდებელნი 6 მუხლად:
- დღესასწაულისა - 3 მუხლი (ხმა IV).
- წინასწარმეტყველისა - 3 მუხლი.
„დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „შენსა უკუდავსა დაძინებასა...“ (ხმა VI).
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ წარდგომა - დღისა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (თავისი ჩასართავებით)(ხმა VI).
„დიდება“, „აწ და“ მისივე: „რაჟამს-იგი მიცვალებაი...“ (ხმა VI).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩუენო“:
ტროპარი წინასწარმეტყველისა: „წინასწარმეტყუელისა შენისა...“ (ხმა II).
„დიდება“, „აწ და“ დღესასწაულისა „შობასა ქალწულებაი დაიმარხე...“ (ხმა I).
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება I ხმაზე).
ტროპარი დღესასწაულისა: შობასა ქალწულებაი დაიმარხე...“ (ხმა I) 2-გზის.
„დიდება“ წინასწარმეტყველისა: „წინასწარმეტყუელისა შენისა...“ (ხმა II).
„აწ და“ დღესასწაულისა: შობასა ქალწულებაი დაიმარხე...“ (ხმა I).
_ რიგითი კანონები: მე-4 და მე-5.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა: დღესასწაულისა.
„დიდება“, „აწ და“ - იგივე.
_ 50-ე ფსალმუნი.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - დღესასწაულისა - 8 მუხლი (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - წინასწარმეტყველისა - 4 მუხლი (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია: მხოლოდ III, VI, VIII და IX ოდების (გალობების) შემდგომ წინასწარმეტყველის კანონის ძლისპირი (საზიარო თვენიდან).
_ „უმცირესი“: „უგალობდით უფალსა...“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- კონდაკი წინასწარმეტყველისა: ვითარცა მრავალპატიოსანი...“ (ხმა VIII).
- წარდგომა წინასწარმეტყველისა: „იქმენ, უბიწოო, სადგურ...“ (ხმა IV).
„დიდება“, „აწ და“ დღესასწაულისა: „შობასა შენსა წინა-უძღოდა...“ (ხმა III).
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი დღესასწაულისა (ხმა II).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ წინასწარმეტყველისა: „ღმრთისა სიბრძნე დაემკვიდრა...“ (ხმა V).
„დიდება“ „აწ და“ - დღესასწაულისა: „მოციქულნი კიდეთაგან შემოკერბით...“.
_ „აქებდით უფალსა ცათაგან“ - იკითხება (დასდებლების გარეშე).
„დიდება“, „აწ და“ – „შენდა დიდება შუენის, ქრისტე ღმერთო ჩუენო...“.
_ „დიდებამაღალიანი“ - იკითხება.
_ „აღვივსენითსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (თავისი ჩასართავებით).
„დიდება“, „აწ და“ მისივე: „შემოვკრბეთ აწ ყოველნი...“ (ხმა II).
_ „კეთილ არს აღსარებად უფლისა“ - 1-გზის.
ტროპარი წინასწარმეტყველისა: „წინასწარმეტყუელისა შენისა...“ (ხმა II).
„დიდება“, „აწ და“ დღესასწაულისა: „შობასა ქალწულებაი...“ (ხმა I).
ჟამებზე:
_ ტროპარი: დღესასწაულისა და წინასწარმეტყველისა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 6 მუხლად:
- დღესასწაულის VI გალობის I და II კანონებიდან 6 მუხლი (ძლისპირით) თავისი „დიდება“, „აწ და“-თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა;
- დღესასწაულისა;
- წინასწარმეტყველისა;
კონდაკები: - ტაძრისა;
„დიდება“ - წინასწარმეტყველისა;
„აწ და“ - დღესასწაულისა.
ბ) თუ ტაძარი ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - დღესასწაულისა;
- წინასწარმეტყველისა;
კონდაკები: „დიდება“ - წინასწარმეტყველისა;
„აწ და“- დღესასწაულისა;
გ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - დღესასწაულისა;
- ტაძრისა;
- წინასწარმეტყველისა;
კონდაკები: - ტაძრისა;
„დიდება“ - წინასწარმეტყველისა;
„აწ და“ - დღესასწაულისა.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღესასწაულისა და წმიდისა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და წმიდისა.
წარდგომა (ხმა III): „ადიდებს სული ჩემი უფალსა, და განიხარა სულმან ჩემმან ღმრთისა მიმართ, მაცხოვრისა ჩემისა“.
მუხლი: „რამეთუ მოხედნა სიმდაბლესა ზედა მხევლისა თვისისასა, რამეთუ აჰა ესერა ამიერითგან მნატრიდენ მე ყოველნი ნათესავნი“.
წარდგომა (ხმა IV): „შენ ხარ მღდელ უკუნისამდე, წესსა მას ზედა მელქისედეკისსა“.
ალილუია (ხმა II): „აღდეგ, უფალო, განსასვენებელად შენდა, შენ და კიდობანი სიწმიდისა შენისაი“.
მუხლი: „ეფუცა უფალი დავითს ჭეშმარიტებითა და არა შეურაცხყოს იგი“.
ალილუია (ხმა V): „მოსე და აჰრონ მღვდელთა შორის მისთა და სამოელ მათ თანა, რომელნი ხადიან სახელსა მისსა“.
განიცადე: „სასუმელი ცხორებისაი მოვიღოთ და სახელსა უფლისასა ვხადოთ“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი, ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულის ჩასართავი: „ანგელოზთა მიცვალებაი...“ და IX გალობის ძლისპირი: „ძლეულ იქმნეს ბუნებანი მეტყუელნი...“.