შენიშვნა: სამოციქულოში, მოწამეთა ადრიანე და ნატალიას განგებაში, მითითებულია ეფესელთა, 233 დას.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - საზიარო თვენიდან (მოწამისა).
შენიშვნა: მოწამეთა საზიარო განგების ნაცვლად ავიღოთ საზიარო მოწამისა და საკითხავები მრავლობით რიცხვში გადავიყვანოთ.
კვირის ციკლისა - - - პარაკლიტონიდან.
სადღეღამისო ციკლისა - - - ჟამნიდან.
საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მცირე მწუხრი.
ღამისთევის მსახურება: დიდი მწუხრი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: კვირის ღამისთევის მსახურება შეერთებული „მცირე წმიდის“ (I რანგი) მსახურებასთან.
დიდი მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვჰსცეთ“ - იგალობება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ - იგალობება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ - I კანონი სრულიად.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება II ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები - 10 მუხლად:
- აღდგომისა - 3 მუხლი (ხმა II).
- აღმოსავლური - 3 მუხლი.
- მოწამეთა - 4 მუხლი (ხმა IV).
„დიდება“ მოწამეთა: „გაქუთ თქუენ...“ (ხმა II).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ (მიმდინარე ხმისა): „წარხდა სახე სჯულთა...“ (ხმა II).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა დღისა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: აღდგომისა (მიმდინარე ხმისა).
„დიდება“ მოწამეთა: „მარტვილთა გვირგვინითა..“ (ხმა VIII).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომისა“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „უსძლოო ქალწულო...“ (ხმა VIII).
შენიშვნა: რადგან საზოგადო თვენის სხვადასხვა რედაქციაში ერთიდაიმავე საკითხავს სხვადასხვა ხმა აქვს მითითებული, მედავითნემ უნდა დაიცვას ტიპიკონის მოთხოვნა, ღმრთისმშობლისას „დიდების“ ხმის მიხედვით გამორჩევისას.
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
- „ღმრთისმშობელო ქალწულო“ - 3-გზის.
დიდი ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება II ხმაზე).
ტროპარი აღდგომისა: „რაჟამს შთახედ საფლავად...“ - 2-გზის (ხმა II).
„დიდება“ ტროპარი მოწამეთა: „მოწამეთა შენთა...“ (ხმა IV).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): „რომელი საუკუნითგან...“ (ხმა IV).
_ რიგითი კანონები: მე-2 და მე-3.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა - პარაკლიტონიდან.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
შენიშვნა: კვირას, I სტიქოლოგიის შემდგომი წარდგომის „აწ და“-ზე ითქმის ღმრთისმშობლისა აღდგომის განსატევებელი მიმდინარე ხმისა.
ჩასართავები:
- შემდგომად I სტიქოლოგიის წარდგომისა: „აღსდეგ უფალო ღმერთო ჩვენო, ამაღლდინ ხელი შენი და ნუ დაივიწყებ გლახაკთა შენთა სრულიად“.
- შემდგომად II სტიქოლოგიის წარდგომისა: „აღგიარო შენ უფალო ყოვლითა გულითა ჩემითა, და მიუთხრა მე ყოველი საკვირველებაი შენი“.
_ „ნეტარარიანი“ მე-17 კანონი.
_ აღდგომის ტროპარები: „გუნდნი ანგელოზთანი...“ „ჰოი მოწაფენო...“ და ა.შ
_ იპაკო (ხმა II).
_ ანტიფონები (ხმა II).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „განიღვიძე უფალო, ღმერთო ჩემო ბრძანებითა მით რომელ ამცენ და კრებული ერთა გარე მოგადგეს შენ“ (ხმა II).
მუხლი: „უფალო ღმერთო ჩემო, შენ გესავ, მაცხოვნე მე“.
_ საცისკრო სახარება: სახ. მე-11, ინ. 67 დას. XXI, 15-25..
_ „აღდგომა ქრისტესი ვიხილეთ...“
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მოციქულთა ვედრებითა მოწყალეო...“
„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
- „აღჰსდგა რა იესო საფლავით...“
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი აღდგომისა - 4 მუხლად (ძლისპირით).
II კანონი ჯვარ-აღდგომისა - 3 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
III კანონი ღმრთისმშობლისა - 3 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
IV კანონი მოწამეთა - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია - „ჯვარი დასახა მოსე“.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- კონდაკი მოწამეთა: „დედაკაცისა ღმრთივგანბრძნობილისა...“ (ხმა IV).
შენიშვნა: საეკლესიო ტიბიკონის მოთხოვნის შესაბამისად, კონდაკის შემდეგ იკოსიც უნდა იქნას ამოკითხული, რასაც ვერ ვახერხებთ, რადგან საზიარო თვენში იგი მითითებული არ არის.
- წარდგომა მოწამეთა: „ვითარცა ოქროი ბრძმედსა...“ (ხმა I).
„დიდება“, „აწ და“ მისივე: „შემწე შეუწევნელთა...“
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი აღდგომისა (ხმა II).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „წმიდა არს უფალი ღმერთი ჩვენი...“ - თავისი მუხლებით.
_ „განმანათლებელი“ აღდგომისა (ათერთმეტთაგანი) (XI).
„დიდება“ „განმანათლებელი“ მოწამეთა: „რომელი ღუაწლთა მიერ...“ (ხმა VIII)
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა (ათერთმეტთაგანი) (XI).
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები - აღდგომისა - 8 მუხლი (ხმა II).
„დიდება“ გერი (ათერთმეტთაგანი) (XI).
„აწ და“ – „უმეტესად კურთხეულ ხარ შენ...“ (ჟამნიდან).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
- ტროპარი ლუწი ხმისა.
ჟამებზე:
_ ტროპარები: აღდგომისა (ხმა II) და მოწამეთა.
_ კონდაკები: აღდგომისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“:
- მიმდინარე ხმისა - 6 მუხლი,
- მოწამეთა კანონის III გალობიდან _ 4 მუხლი, „დიდება“ „აწ და“- თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის სახელობისაა:
ტროპრები: - აღდგომისა;
- მოწამეთა.
კონდაკები: - აღდგომისა;
„დიდება“ - მოწამეთა.
„აწ და“ – „სასოო და შესავედრებელო...“
ბ) თუ ტაძარი ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - აღდგომისა;
- ტაძრისა;
- მოწამეთა.
კონდაკები: - აღდგომისა.
„დიდება“ - მოწამეთა.
„აწ და“ - ტაძრისა.
გ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - აღდგომისა;
- ტაძრისა.
- მოწამეთა.
კონდაკები: - აღდგომისა.
- ტაძრისა.
„დიდება“ - მოწამეთა;
„აწ და“ – „სასოო და შესავედრებელო...“
წარდგომა და ალილუია – აღდგომისა (ხმისა) და მოწამეთა.
სამოციქულო და სახარება – დღისა (რიგისა) და მოწამეთა.
განიცადე _ კვირისა და მოწამეთა.
წარდგომა (ხმა II): „ძალ ჩემდა და საგალობელ ჩემდა უფალი, და მეყო მე იგი მაცხოვარ“.
მუხლი: „სწავლით განმსწავა მე უფალმან და სიკვდილს არა მიმცნა მე“.
წარდგომა (ხმა IV): „წმიდათა რომელნი არიან ქუეყანასა ზედა, საკვირველ-ჰყო უფალმან ყოველივე ნებაი მისი მათ შორის“.
ალილუია (ხმა II): „შეისმინენ შენნი უფალმან, დღესა ჭირისა შენისასა შემწე გეყავნ შენ სახელი ღვთისა იაკობისი“.
მუხლი: „უფალო, აცხოვნე მეფე და ისმინე ჩვენი დღესა მას, რომელსა გხადოდით შენ“.
ალილუია (ხმა IV): „ჰხმობდეს მართალნი და უფალმან ისმინა მათი და ყოველთა ჭირთა მათთაგან იხსნა იგინი“.
განიცადე: „აქებდით უფალსა ცათაგან აქებდით მას მაღალთა შინა“.
განიცადე: „იხარებდით მართალნი უფლისა მიმართ და აუვარებით სახსენებელსა სიწმიდისა მისისასა“.