ლიტურგიის ჩამოლოცვის შემდეგ გუნდი გალობს ჯვრის ტროპარს, მღვდელი სამეუფო კარით გადის ანალოღიასთან, რომელზეც დაბრძანებულია წმიდა ჯვარი და უკმევს 3-გზის, ხოლო ჯვრის კონდაკის გალობისას, მღვდელი, რომელსაც წინ მიუძღვის დიაკონი (ან მნათე) სანთლით ხელში, გადააბრძანებს ჯვარს ტრაპეზზე და უკმევს ჯვარს და ტრაპეზს.
საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება – სადღესასწაულოდან.
კვირის ციკლისა - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: შვიდეულის სადაგ დღეს დღესასწაულის წარგზავნის (სქემატურად III რანგის მსგავსი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და დიდმოწამისა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ” 3-გზის - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103 ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - მე-15.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება VI ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები დღესასწაულისა - 6 მუხლად (თითოეული 2-გზის, ხმა VI).
„დიდება, აწ და“ დღესასწაულისა: „მოვედით დღეს...“ (ხმა II).
_ შესვლა საცეცხლურით _ არ აღესრულება.
_ წარდგომა - დღისა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (თავისი ჩასართავებით) (ხმა V).
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „რომელიცა ძველად...“ (ხმა VIII).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
- ტროპარი დღესასწაულისა: „აცხოვნე უფალო ერი შენი...“ (ხმა I) - 1-გზის.
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება I ხმაზე).
- ტროპარი დღესასწაულისა: „აცხოვნე უფალო ერი შენი...“ (ხმა I) 2-გზის.
„დიდება“„აწ და“ იგივე.
_ რიგითი კანონები: მე-19 და მე-20.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა - დღესასწაულისა.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ 50-ე ფსალმუნი.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
კანონი - დღესასწაულისა - 12 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
მე-9 გალობაზე ორი კანონი გვაქვს:
I კანონი - დღესასწაულისა - 8 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - დღესასწაულისა - 6 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
_ კატავასია: „ჯვარი დასახა მოსე...“.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- წარდგომა დღესასწაულისა: „შენ სამ-გზის სანატრელო...“ (ხმა IV).
„დიდება“ „აწ და“ იგივე.
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი - დღესასწაულისა (ხმა IV).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“ არ იგალობება, IX ოდას (გალობას) ვგალობთ სადღესასწაულო მისამღერებით“.
კატავასია ორი: „საიდუმლო სამოთხე ხარ...“ და „სიკუდილი, რომელი ხისაგან...“ თავისივე ჩასართავებით.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ დღესასწაულისა: „ჯვარო მფარველო...“
„დიდება“ „აწ და“ სხვა „განმანათლებელი“: „დღეს ამაღლდები...“.
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები - დღესასწაულისა - 4 მუხლი (I მუხლი ორგზის, ხმა VIII).
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „დღეს შემოვალს...“ (ხმა VI).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი დღესასწაულისა: „აცხოვნე უფალო ერი შენი...“ (ხმა I) - 1-გზის.
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი: დღესასწაულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად
დღესასწაულის კანონის მე-9 გალობიდან (I კანონის ძლისპირით).
შესვლად: „...ხორციელად ჯვარცმულო...“
- ტროპარი: დღესასწაულისა.
„დიდება“ „აწ და“.
- კონდაკი: დღესასწაულისა.
იგალობება „წმიდაო ღმერთო“.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე _ დღესასწაულისა.
სამოციქულო, სახარება _ დღისა.
წარდგომა (ხმა VII): „აღამაღლებდით უფალსა ღმერთსა ჩვენსა და თაყვანის-ჰსცემდით კვარცხლბეკსა ფერხთა მისთასა, რამეთუ წმიდა არს“.
მუხლი: „უფალი ჰსუფევს განრისხნედ ერნი...“
ალილუია (ხმა I): „მოიხსენე კრებული შენი, რომელ მოიგე დასაბამითგან“.
მუხლი: „ხოლო ღმერთმან მეუფემან ჩვენმან წინასაუკუნეთმან შექმნა ცხოვრება შორის ქუეყანისა“.
განიცადე: „გამოსჩნდა ჩვენ ზედა ნათელი პირისა შენისა უფალო“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულის ჩასართავი: „ადიდებს სული ჩემი ყოვლადპატიოსანსა...“ და IX გალობის ძლისპირი: „საიდუმლო სამოთხე ხარ ღმრთისმშობელო...“.