საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ დიდი მწუხრი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - სადღესასწაულოდან და საზიარო თვენიდან (მოციქულისა).
კვირის ციკლისა - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: შაბათს „სადიდებლიანი“ (IV რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარი და კონდაკი: ღირსისა გრიგოლ ხანძთელისა.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ“ 3-გზის - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103-ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ - I კანონის I აღასავალი.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება IV ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“-სა ზედა დასდებლები - 8 მუხლად(თვენიდან):
- მოციქულისა - 8 მუხლი (ხმა IV, პირველი ორი დასდებელი 3-3-გზის, მესამე – 2-გზის).
„დიდება“ მოციქულისა: „მსახურო უფლისაო...“ (ხმა VI).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა, დოგმატიკონი (წარსაგზავნი ხმისა, ხმა VII): „უაღრეს ბუნებათა...“
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა - დღისა.
_ საწინასწარმეტყველო _ 3 (საზიარო თვენში იძიე).
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: მოციქულისა (თვენიდან, თავისი ჩასართავებით).
„დიდება“ მოციქულისა: „სიბრძნისა ღმრთისა...“ (ხმა VI).
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა: „ღმრთისმშობელო ქალწულო შენ ხარ ვენახი ჭეშმარიტი...“ (III ჟამში იძიე).
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“-სი:
ტროპარი მოციქულისა: „იქმენ მოწაფე ქრისტესი...“ (ხმა II).
„დიდება“ აწ და“ ღმრთისმშობლისა, აღდგომისა (წარსაგზავნი ხმისა, ხმა VII): „ვითარცა ჩუენისა აღდგომისა...“
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება II ჴმაზე).
ტროპარი მოციქულისა: „იქმენ მოწაფე ქრისტესი...“ (ხმა II) _ 2-გზის.
„დიდება, აწ და“ ღმრთისმშობლისა, აღდგომისა (წარსაგზავნი ხმისა, ხმა VII): „ვითარცა ჩუენისა აღდგომისა...“
_ რიგითი კანონები: მე-16 და მე-17.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა – მოციქულისა (თვენიდან) _ 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი.
_ „გადიდებსა“ მოციქულისა (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით დავითნიდან).
_ „წარდგომა“ შემდგომად „სადიდებელისა“: „საღმრთოთა სიტყუათა...“ (საზიარო თვენში იძიე) _ 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ I ანტიფონი IV ხმისა (კვირის ცისკრისა).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „ყოველსა ქუეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყუანი მათნი“ (ხმა IV).
მუხლი: „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
_ საცისკრო სახარება: ინ. 67 დას. XXI, 15-24.
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მეოხებითა წმიდისა მოციქულისა .... მოწყალეო...“
„აწ და“ - „მეოხებითა ღმრთისმშობელისათა...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
წარდგომა შემდგომად 50-ე ფსალმუნისა: „ღირსო თომა, სამკაულო...“ (საზიარო თვენში იძიე).
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
თუ ტაძარი მაცხოვრის ან ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
I კანონი - ტაძრისა - 6 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი – მოციქულისა - 8 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
I კანონი - ღმრთისმშობლისა - 6 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის, განვლილი კვირის ცისკრიდან, პარაკლიტონიდან).
შენიშვნა: დასაშვებია წავიკითხოთ ღმრთისმშობლის კანონი „ქუეყანასა მწყურნებსა“ ან „ეტლთა მფლობელი ფარაო“ პარაკლიტონიდან.
II კანონი - მოციქულისა - 8 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია - „აღაღე პირი ჩემი“.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- წარდგომა მოციქულისა: „ბადითა სიტყუათა შენთათა...“ (თვენიდან, ხმა VIII) _ 2-გზის.
„დიდება“ „აწ და“ მისივე: „ვითარცა ქალწულმან...“
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი: მოციქულისა (თვენიდან).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა).
_ „განმანათლებელი“ მოციქულისა: „თვითმხილველო და მოციქულო...“ (თვენიდან).
„დიდება“ სხვა „განმანათლებელი“ მოციქულისა: „ვითარცა მზე მრავალმნათობი...“
„აწ და“ მისივე ღმრთისმშობლისა: „სავედრებელად მოგართუამთ...“
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები - 4 მუხლად მოციქულისა (თვენიდან, პირველი დასდებელი 2-გზის).
„დიდება“: „აღმხედრდი ეტლთა ზედა...“
„აწ და“ ღმრთისმშობლისა: „ღმერთი შენგან განხორციელებული...“ (ხმა VI, ღმრთისმშობლისა, რვახმათა).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი მოციქულისა: „იქმენ მოწაფე ქრისტესი...“ (ხმა II).
„დიდება, აწ და“ ღმრთისმშობლისა, აღდგომისა (წარსაგზავნი ხმისა, ხმა VII): „ვითარცა ჩუენისა აღდგომისა...“
ჟამებზე:
_ ტროპარი – მოციქულისა.
_ კონდაკი - მოციქულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“:
- მოციქულის კანონის III გალობიდან _ 4 მუხლი (ძლისპირით)
- მოციქულის კანონის VI გალობიდან _ 4 მუხლი, „დიდება“ და „აწდა“-თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის ან ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპრები: - ტაძრისა;
- მოციქულისა.
კონდაკები: „დიდება“ - მოციქულისა;
„აწ და“ - ტაძრისა.
ბ) რომელიმე წმიდის სახელობისაა:
ტროპრები: - ტაძრისა
- მოციქულისა.
კონდაკები: - ტაძრისა;
„დიდება“ - მოციქულისა;
„აწ და“ – „სასოო და შესავედრებელო...“.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე – მოციქულისა და დღისა.
სამოციქულო და სახარება – მოციქულისა და დღისა.
წარდგომა (ხმა VIII): „ყოველსა ქუეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყუანი მათნი“ .
მუხლი: „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
წარდგომა (ხმა VIII): „იხარებდით უფლისა მიმართ და იშვებდით მართალნო და იქადოდეთ ყოველნი წრფელნი გულითა“.
ალილუია (ხმა I): „აღიარებენ ცანი საკვირველებათა შენთა უფალო, და ჭეშმარიტებასა შენსა ეკლესიასა შინა წმიდათასა“.
მუხლი: „ღმერთი დიდებულ არს ზრახუასა შინა წმიდათასა, დიდ არს და საშინელ ყოველთა ზედა, რომელნი არიან გარემოის მისა“.
ალილუია (ხმა IV): „ხმობდეს მართალნი და უფალმან ისმინა მათი და ყოველთა ჭირთა მათთაგან იხსნა იგინი“.
განიცადე: „ყოველსა ქუეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყუანი მათნი“.
განიცადე: „იხარებდით მართალნი უფლისა მიმართ და წრფელთა შვენის ქება“.