საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ დიდი მწუხრი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ დიდი ცისკრი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - სადღესასწაულოდან და საზიარო თვენიდან (მოციქულისა).
კვირის ციკლისა - - - - - - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: შვიდეულის სადაგ დღეს „სადიდებლიანი” (IV რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარი და კონდაკი - მღვდელმთავრისა.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ” 3-გზის - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა” (103 ფსალმუნი) - იკითხება.
_ “ნეტარ არს კაცი” - I კანონის I ანტიფონი.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ” (იგალობება ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“-სა ზედა დასდებლები - 6 მუხლად: მოციქულისა - 6 მუხლი (ჴმა VIII). „დიდება“ მისივე: „მოციქულო უფლისაო...“ (ჴმა VI), „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): ,,ვინ არა გნატრიდეს...“ (ჴმა VI).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა - დღისა.
_ საწინასწარმეტყველო - 3 მოციქულისა (საზიარო თვენიდან).
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: მოციქულისა (თავისი ჩასართავებით) (ჴმა V). „დიდება“ მისივე: ,,ყოვლად-ბრძენო მონადირეო...“ (ჴმა VI), „აწ და“ ღმრთისმშობლისა მისივე: „დიდსა ნიჭსა...“.
_ „აწ განუტევე~.
_ შემდგომად „მამაო ჩვენო“-სი:
- ტროპარი მოციქულისა: „მოციქულო წმიდაო ლუკა...“ (ჴმა III).
„დიდება„ „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): ,,შენ შუამდგომელსა...“ (ჴმა III).
დიდი ცისკარი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება III ჴმაზე).
ტროპარი მოციქულისა: „მოციქულო წმიდაო ლუკა...“ (ჴმა III) 2-გზის. „დიდება“„აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): ,,შენ შუამდგომელსა...“ (ჴმა III).
_ რიგითი კანონები: მე-7 და მე-8.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიხოლოღიებისა - მოციქულისა. „დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და 135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ მოციქულისა (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით - დავითნიდან).
_ „წარდგომა“ შემდგომად „სადიდებელისა“: ,,საღმრთოითა სიტყვათა...“. „დიდება“ „აწ და“ იგივე.
_ I ანტიფონი IV ხმისა (კვირის ცისკრისა).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): ,,ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“ (ჴმა IV).
მუხლი: ,,ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
_ საცისკრო სახარება: ინ. 67 დას. XXI, 15-25.
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მეოხებითა წმიდისა მოციქულისა ლუკასითა...“,
„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
- ,,შენ უფალო ძალთაო...“ (საზიარო თვენიდან).
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა)
I კანონი - ღმრთისმშობლისა - 6 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - მოციქულისა - 8 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია: „აღაღე პირი ჩემი...“.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა):
- წარდგომა მოციქულისა: „ვითარცა პავლეს...“ (ჴმა VIII). „დიდება“ „აწ და“ მისივე: ,,გონიერისა მზისა...“.
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა):
- კონდაკი და იკოსი - მოციქულისა (ჴმა II).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ მოციქულისა: „ლუკა, ქრისტეს...“. „დიდება“ მისივე: ,,ვითარცა მოწაფესა...“, “აწ და“ მისივე: ,,გამოუთქმელად მშობელ...“
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები - მოციქულისა: 4 მუხლი. „დიდება“ მისივე: „სიტყვისაებრ დავით...“ (ჴმა VIII), „აწ და“ მისივე: ,,დედოფალო შეიწირე ვედრება...“
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
- ტროპარი მოციქულისა: „მოციქულო წმიდაო ლუკა...“ (ჴმა III). „დიდება“„აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): ,,შენ შუამდგომელსა...“ (ჴმა III).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი: მოციქულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად: - მოციქულის კანონის III და VI გალობებიდან - 8 მუხლი (ძლისპირით) თავისი ,,დიდება“, ,,აწ და“ -თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის ან ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა; მოციქულის. კონდაკები: „დიდება“ - მოციქულის; „აწ და“ - ტაძრისა.
ბ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა; - მოციქულის. კონდაკები: - ტაძრისა; „დიდება“ - მოციქულის; „აწ და“ – „სასოო და შესავედრებელო...“.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღისა და მოციქულისა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და მოციქულისა.
წარდგომა (ჴმა VII): „იხარებდით მართალნი უფლისა მიმართ და ესევდით მას“.
მუხლი: „შეისმინე ღმერთო ხმისა ჩემისა გევედრებოდი რაიმე შენდამი“.
წარდგომა (ჴმა VIII): ,,ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“.
ალილუია (ჴმა IV): „მართალი ვითარცა ფინიკი აღყვავნეს და ვითარცა ნაძვი ლიბანისა განმრავლდეს“.
მუხლი: „დანერგულნი სახლსა შინა უფლისასა ეზოთა შინა სახლისა ღმრთისა ჩვენისათა ჰყუაოდიან“.
ალილუია (ჴმა II): „აღიარებენ ცანი საკვირველებათა შენთა, უფალო, და ჭეშმარიტებასა შენსა ეკლესიასა შინა წმიდათასა“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი, ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.
განიცადე: „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“.