საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - საზიარო თვენიდან (ღირსისა).
კვირის ციკლისა - - - - - - - პარაკლიტონიდან.
სადღეღამისო ციკლისა - - - - - -ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: შვიდეულის სადაგ დღეს „დიდებამაღალიანის“ (III რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარი და კონდაკი - მოწამეთა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ” 3-გზის - იკითხება.
_ “აკურთხევს სული ჩემი უფალსა” (103-ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - მე-18.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ” (იგალობება V ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“-სა ზედა დასდებლები 6 მუხლად: ღირსისა - 6 მუხლი (ჴმა V). “დიდება“ მისივე: „შენ მონაზონთა...“ (ჴმა VIII),“აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „მეუფე ცათა კაცთმოყვარებისათვის...“ (ჴმა VIII).
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ წარდგომა - დღისა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: ღირსისა (თავისი ჩასართავებით). „დიდება“ - მისივე: ,,რაიმე სახელ გდვათ...“ (ჴმა VIII), „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომისა“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „უსძლოო ქალწულო...“ (ხმა VIII).
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი ღირსისა: „უდაბნოსა მოქალაქედ...“ (ჴმა I) (საზოგადო). „დიდება“, „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „მეოხება შენი გვაქუს...“ (ჴმა I).
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება I ჴმაზე).
ტროპარი ღირსისა: „უდაბნოსა მოქალაქედ...“ (ჴმა I) 2გზის. „დიდება“, „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „მეოხება შენი გვაქუს...“ (ჴმა I).
_ რიგითი კანონები: მე-13, მე-14 და მე-15.
_ I და II რიგითი კანონების შემდეგ - მცირე კვერექსები.
_ III რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსი - არ აღესრულება.
_ წარდგომები შემდგომად I და II სტიხოლოღიებისა - ღირსისა. „დიდება“, „აწ და“ - მისივე.
_ წარდგომა შემდგომად III სტიხოლოღიისა - პარაკლიტონიდან.
_ 50-ე ფსალმუნი.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა):
I კანონი - შვიდეულის დღისა - 4 მუხლად (ძლისპირი 1გზის).
II კანონი - შვიდეულის დღისა - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
III კანონი - ღირსისა - 6 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია: „აღაღე პირი ჩემი...“.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა): - წარდგომა ღირსისა: „მოღვაწებისა ზეთითა...“ (ჴმა VIII). „დიდება“, „აწ და“ - იგივე.
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა): - კონდაკი ღირსისა: “სიწმიდისა სულისათა...“ (ჴმა II) (საზოგადო).
შენიშვნა: საეკლესიო ტიბიკონის მოთხოვნის შესაბამისად, კონდაკის შემდეგ იკოსიც უნდა იქნას ამოკითხული, რასაც ვერ ვახერხებთ, რადგან საზიარო თვენში იგი მითითებული არ არის.
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა).
_ „განმანათლებელი“ ღირსისა: „იწრო გზა მოღვაწებისა...“, „დიდება“, „აწ და“ - იგივე.
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა‘‘ ზედა დასდებლები: ღირსისა - 4 მუხლი: „დიდება“ - მისივე: „ღირსო მამაო ნიკოლოზ...“ (ჴმა VI), „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა: „ღმრთისმშობელო ქალწულო...“ (იხ. III ჟამი).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი ღირსისა: „უდაბნოსა მოქალაქედ...“ (ჴმა I). „დიდება“, „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „მეოხება შენი გვაქუს...“ (ჴმა I).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი - ღირსისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად: - ღირსის კანონის III და VI გალობებიდან - 8 მუხლი (ძლისპირით) თავისი „დიდება“, „აწ და“-თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის და ღმრთისმშობლის სახელობისაა: ტროპარები: - ტაძრისა, ღირსისა; კონდაკები: „დიდება“ - ღირსისა, „აწ და“ - ტაძრისა.
ბ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა, ღირსისა; კონდაკები: - ტაძრის, „დიდება“ - ღირსისა, „აწ და“ – „სასოო და შესავედრებელო...“
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღისა და ღირსისა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და ღირსისა.
წარდგომა (ჴმა VII): „ყოველსა ქვეყანსა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“.
მუხლი: „ცანი უთხობდენენ დიდებასა ღმრთისასა, და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
წარდგომა (ჴმა VII): „პატიოსან არს წინაშე უფლისა სიკუდილი წმიდათა მისთაჲ“.
ალილუია (ჴმა IV): „აღიარებენ ცანი საკვირველებათა შენთა უფალო“.
მუხლი: „ღმერთი დიდებულ არს ზრახვასა შინა წმიდათასა“.
ალილუია (ხმა IV): „ნეტარ არს კაცი, რომელსა ეშინის უფლისა, მცნებათა შინა მისთა ინებოს ფრიად“.
განიცადე: „ყოველსა ქვეყანსა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“. განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.