საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ დიდი მწუხრი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - სადღესასწაულოდან და საზიარო
თვენიდან (მოციქულისა).
კვირის ციკლისა - - - - - - - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: შვიდეულის სადაგ დღეს „სადიდებლიანი“ (IV რანგის) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარები: აღდგომისა (ჴმა VIII) და მღვდელმთავრისა.
_ კონდაკი: მღვდელმთავრისა.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ“ - იკითხება.
_ „აკურთხევ სული ჩემი უფალსა“ (103 ფსალმუნი) - იკითხება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ - I კანონის I ანტიფონი.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება VI ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები მოციქულისა - 6 მუხლად: „დიდება“ მოციქულისა: „დიდისა მის ნათლისა...“ (ჴმა VI), „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ („დიდების” ხმის მიხედვით): „ვინ არა გნატრიდეს...“ (ჴმა VI).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა - დღისა.
_ საწინასწარმეტყველო - 3 (საზიარო თვენიდან - მოციქულისა).
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: მოციქულისა (თავისი ჩასართავებით), „დიდება“ მოციქულისა: „ტაკუკად სულნელთა...“ (ჴმა II), „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომისა“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „ჰოი სასწაული ახალი....“ (ხმა II).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი მოციქულისა: „მოციქულო წმიდაო ფილიპე...“ (ჴმა III). „დიდება“ „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): „შენ შუადგომელსა...“ (ჴმა III).
დიდი ცისკარი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება III ჴმაზე).
ტროპარი მოციქულისა: „მოციქულო წმიდაო...“ (ჴმა III) 2-გზის. „დიდება“ „აწ და“ ღვთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): „შენ შუადგომელსა...“ (ჴმა III).
_ რიგითი კანონები: მე-4 და მე-5.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიხოლოღიებისა - მოციქულისა. „დიდება“ ,,აწ და~ - მისივე.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ მოციქულისა (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით - დავითნიდან).
_ „წარდგომა“ შემდგომად „სადიდებელისა“ მოციქულისა (საზიარო თვენიდან). „დიდება“ ,,აწ და“ - იგივე.
_ I ანტიფონი IV ხმისა (კვირის ცისკრისა).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“ (ჴმა IV).
მუხლი: „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
_ საცისკრო სახარება: ინ. 67 დას. XXI, 15-25.
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მოციქულთა ვედრებითა მოწყალეო...“, „აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
-„მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე”).
- „მოვედით კრებულნო...“ (საზიარო თვენიდან).
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა):
I კანონი - ღმრთისმშობლისა - 6 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - მოციქულისა - 8 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია: „აღაღე პირი ჩემი“.
_ „უმცირესი - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა): - წარდგომა მოციქულისა: „გამოუჩნდი ღრუბლად...“, „დიდება“ მისივე: „კერპთა მძვინვარება დაამხუ...“, „აწ და“ მისივე: „მრავალ-თხზულსა განსაცდელსა...“
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა): - კონდაკი და იკოსი მოციქულისა.
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ მოციქულისა: „სრბა შვენიერთა ფერხთა...“ 2-გზის. „დიდება“ „აწ და“ მისივე: „საშინელსა ჟამსა...“ (სადღესასწაულოდან).
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა„ ზედა დასდებლები: მოციქულისა - 4 მუხლი: „დიდება“ მისივე: „თევზთა ნადირობა...“ „აწ და“ მისივე: „ღვთისმშობელო შენ მიერ...“
_ „დიდება მაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი მოციქულთა: „მოციქულო წმიდაო...“ (ჴმა III). „დიდება“ „აწ და“ - ღვთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპრის ხმის მიხედვით): „შენ შუადგომელსა...“ (ჴმა III).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი - მოციქულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად: - მოციქულის III და VI გალობებიდან - 8 მუხლი (ძლისპირით) თავისი „დიდება“ „აწ და“ - თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის ან ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა, მოციქულისა; კონდაკები: „დიდება” - მოციქულისა, „აწდა” - ტაძრისა.
ბ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა, მოციქულისა; კონდაკები: - ტაძრისა. „დიდება” - მოციქულისა, „აწდა” – „სასოო და შესავედრებელო...”.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღისა და მოციქულისა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და მოციქულისა.
წარდგომა (ჴმა VIII): „რომელმან შექმნა ანგელოზნი მისნი სულად და მსახურნი მისნი ალად ცეცხლისა“.
მუხლი: „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა, უფალო ღმერთო ჩემო, განსდიდენ ფრიად“.
წარდგომა (ჴმა VIII): „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“.
ალილუია (ჴმა V): „აქებდით მას ყოველნი ანგელოზნი მისნი, აქებდით მას ყოველნი ძალნი მისნი“.
მუხლი: „რამეთუ მან თქვა და იქმნეს, თავადმან ბრძანა და დაებადნეს“.
ალილუია (ჴმა I): „აღიარებენ ცანი საკვირველებათა შენთა უფალო“.
განიცადე: „რომელმან შექმნა ანგელოზნი მისნი სულად და მსახურნი მისნი ალად ცეცხლისა“.
განიცადე: „ყოველსა ქვეყანასა განხდა ხმა მათი და კიდეთა სოფლისათა სიტყვანი მათნი“.