საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - სადღესასწაულოდან და საზიარო თვენიდან (მოწამისა).
კვირის ციკლისა - - - - - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: დღესასწაულის შემდგომ პერიოდში, შვიდეულის სადაგ დღეს „დიდებამაღალიანის“ (III რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამნები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და მოციქულთა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ” - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა” (103-ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - მე-9 (რომელიც დატევებულ იქნა სამშაბათს ცისკრად).
_ “უფალო ღაღად-ვჰყავ” (იგალობება IV ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები 6 მუხლად: დღესასწაულისა - 3 მუხლი (ჴმა IV), მოწამისა - 3 მუხლი (ჴმა IV). „დიდება“ მოწამისა: „გაქუს შენ...“ (ჴმა II), „აწ და“ დღესასწაულისა: „მოვედით ყოველნი...“ (ჴმა IV).
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ დღის წარდგომა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებელნი: დღესასწაულისა (თავისი ჩასართავებით) (ჴმა II). „დიდება“ მოწამისა: „მარტვილთა გვირგვინითა...“ (ჴმა VIII), „აწ და“ დღესასწაულისა: „აღმობრწყინდა დღეს...“ (ჴმა V).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად „მამაო ჩვენო“-სი:
ტროპარი მოწამისა: „მოწამემან შენმან...“ (ჴმა IV) (საზოგადო). „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „დღეს განგებულებისა...“ (ჴმა IV).
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება IV ჴმაზე).
ტროპარი დღესასწაულისა: „დღეს განგებულებისა...“ (ჴმა IV) 2 გზის. „დიდება“ მოწამისა: „მოწამემან შენმან...“ (ჴმა IV), „აწ და“ დღესასწაულისა: „დღეს განგებულებისა...“ (ჴმა IV).
_ რიგითი კანონები: მე-10 და მე-11.
_ რიგითი კანონები შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიხოლოღიებისა - მოწამისა. „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა):
I კანონი - დღესასწაულისა - 8 მუხლად (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - მოწამისა - 6 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია - „ქრისტეს შობასა ვადიდებდეთ...“
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა): კონდაკი მოწამისა: „ვარსკვლავი ელვარე...“ (საზოგადო).
შენიშვნა: საეკლესიო ტიბიკონის მოთხოვნით კონდაკის შემდეგ იკოსიც უნდა იქნას ამოკითხული, რასაც ვერ ვახერხებთ, რადგან საზიარო თვენში იგი მითითებული არ არის.
- წარდგომა მოწამისა: „ვითარცა ოქროი...“, „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „დავით განუმზადე...“
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა): - კონდაკი და იკოსი დღესასწაულისა.
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ მოწამისა: „რომელი ღვაწლთა...“ „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „რომელიცა პირველად...“
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები - 6 მუხლად: მოწამისა - 3 მუხლი (ჴმა IV), დღესასწაულისა - 3 მუხლი (იხ. „აღვივსენითსა“ ზედა დასდებლები ჩასართავების გარეშე). „დიდება“ მოწამისა: „რაჟამს იგი...“ (ხმა II), „აწ და“ დღესასწაულისა: „მოვედით დღეს...“.
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი მოწამისა: „მოწამემან შენმან...“ (ჴმა IV) (საზოგადო). „დიდება“„აწ და“ დღესასწაულისა: „დღეს განგებულებისა...“ (ჴმა IV).
ჟამებზე:
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და მოწამისა.
_ კონდაკები: დღესასწაულისა და მოწამისა (მონაცვლეობით).
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად: დღესასწაულის კანონის III გალობიდან - 4 მუხლი (ძლისპირით), მოწამის კანონის VI გალობიდან - 4 მუხლი, თავის „დიდება“ „აწ და“-თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის სახელობისაა:
ტროპრები: - ტაძრისა, დღესასწაულისა, მოწამისა; კონდაკები: - ტაძრისა, „დიდება“ - მოწამისა, „აწ და“ - დღესასწაულისა.
ბ) თუ ტაძარი ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპრები: - დღესასწაულისა, მოწამისა; კონდაკები: „დიდება“ - მოწამისა, „აწ და“ - დღესასწაულისა.
გ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - დღესასწაულისა, ტაძრისა, მოწამისა; კონდაკები: - ტაძრისა, „დიდება“ - მოწამისა, „აწ და“ - დღესასწაულისა.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღესასწაულისა და მოწამისა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და მოწამისა.
წარდგომა (ჴმა III): „ადიდებს სული ჩემი უფალსა და განიხარა სულმან ჩემმან ღმრთისა მიმართ მაცხოვრისა ჩემისა“.
მუხლი: „რამეთუ მოჰხედნა სიმდაბლესა ზედა მხევლისა თვისისასა, რამეთუ აჰა ესერა ამიერითგან მნატრიდენ მე ყოველნი ნათესავნი“.
წარდგომა (ჴმა VII): „იხარებდეს მართალი უფლისა მიმართ და ესვიდეს მას“.
ალილუია (ჴმა VIII): „ისმინე, ასულო, და იხილე, და მოყავ ყური შენი“.
მუხლი: „პირსა შენსა ლიტანიობდენ მდიდარნი ერისანი“.
ალილუია (ჴმა IV): „მართალი ვითარცა ფინიკი აღყვავნეს და ვითარცა ნაძვი ლიბანისა განმრავლდეს“.
განიცადე: „სასმელი ცხოვრებისაჲ მოვიღოთ და სახელსა უფლისასა ვხადოთ“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი, ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულისა ჩასართავი: „ანგელოზთა რა იხილეს...“ და IX გალობის ძლისპირი: „კიდობანსა მას შჯულისასა...“.