შენიშვნა: კალენდარში მღვდელმოწამეთა საკითხავები არ არის მითითებული.
საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - - სადღესასწაულოდან.
კვირის ციკლისა - - - - - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: ყოვლადწმიდა ღმრთისშობლის ტაძრად მიყვანების დღესასწაულის წარგზავნა შეერთებული „ორი წმიდის” მსახურებასთან.
შენიშვნა: ათთორმეტთაგანი დღესასწაულის წარგზავნა აღესრულება “დიდებამაღალიანის” (III რანგი) მსახურებით და ყოველივე იგალობება დღესასწაულისა. სადღესასწაულოში მოცემული მითითების მიხედვით კი, დღესასწაულის საკითხავებთან ერთად არ არის დატევებული მღვდელმოწამე კლიმენტის და პეტრე ალექსანდრიელის საკითხავები.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და მოწამისა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ” 3-გზის - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა” (103-ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - მე-15.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ” (იგალობება IV ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ -სა ზედა დასდებლები - 6 მუხლად: დღესასწაულისა - 3 მუხლი (ჴმა IV, იხ. თვით დღესასწაულის მწუხრში, ძვ. სტ. 21 ნოემბერი), წმ. კლიმენტისა - 3 მუხლი (ჴმა II). „დიდება“ „აწ და“ - დღესასწაულისა: „შემდგომად შობისა...“ (ჴმა VIII).
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ წარდგომა - დღისა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (თავისი ჩასართავებით). „დიდება“ „აწ და“ - დღესასწაულისა: „მოვედით დღეს...“ (ჴმა VI, იხ. ძვ. სტ. 21 ნოემბერი).
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი წმიდათა: „ღმერთო მამათა ჩვენთაო...“ (ჴმა IV).
შენიშვნა: ჟამნში მოცემულია ტროპარი წმ. კლიმენტისა და ტროპარი ორივე წმიდა მამისა საერთო, აგრეთვე ცალ-ცალკე კონდაკები წმ. კლიმენტისა და წმ პეტრესი და საერთო კონდაკიც.
„დიდება“ „აწ და“ - ტროპარი დღესასწაულისა: „დღეს განგებულებისა...“ (ჴმა IV).
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება IV ჴმაზე).
ტროპარი დღესასწაულისა: „დღეს განგებულებისა...“ (ჴმა IV) 2-გზის. „დიდება“ - წმიდათა: „ღმერთო მამათა ჩვენთაო...“ (ჴმა IV), „აწ და“ - დღესასწაულისა: „დღეს განგებულებისა...“ (ჴმა IV).
_ რიგითი კანონები: მე-19 და მე-20.
_ რიგითი კანონების შემდეგ - მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოღიებისა – დღესასწაულისა (ძვ. სტ. 25 ნოემბერს გამეორებულია 21 ნოემბრის - თვით დღესასწაულის საკითხავები). „დიდება“ „აწ და“ - იგივე.
_ 50-ე ფსალმუნი.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა):
I კანონი - დღესასწაულის II კანონი - 6 მუხლად (ძლისპირი - 2 გზის).
II კანონი - წმ. კლიმენტის - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
III კანონი - წმ. პეტრესი - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია: „ქრისტეს შობასა ვადიდებდეთ...“.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა): - კონდაკი წმიდათა: „ეკლესიისა შეურყეველნო...“ (ჴმა IV), წარდგომა წმ. კლიმენტისი: „აღმობრწყინდი ვითარცა მზისა...“ (ჴმა IV). „დიდება“ - წმ. პეტრესი: „ზეცისა მსაჯულსა...“ (ჴმა VIII), „აწ და“ - დღესასწაულის: „უბიწო ტარიგი...“ (ჴმა IV).
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა): - კონდაკი და იკოსი დღესასწაულისა (ჴმა IV).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“ - არ იგალობება IX ოდას (გალობას) ვგალობთ სადღესასწაულო მისამღერებით“ (მითითებები იხ. ძვ. სტ. 25 ნოემბერს).
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა).
_ „განმანათლებელი“ წმიდათა: „დღეს ბრწყინვალე...“. „დიდება“ „აწ და“ - დღესასწაულისა: „რომელიცა პირველად...“.
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები - 6 მუხლი: დღესასწაულის - 3 მუხლი, წმ. პეტრეს - 3 მუხლი. „დიდება“ - წმ. პეტრესი: „ხელითა ღმრთისათა...“ (ჴმა IV), „აწ და“ - დღესასწაულისა: „დღეს ტაძრად მიიყვანების...“ (ხმა VII).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი წმიდათა: „ღმერთო მამათა ჩვენთაო...“ (ჴმა IV). „დიდება“ „აწ და“ - დღესასწაულისა: „დღეს განგებულებისა...“ (ჴმა IV).
ჟამებზე:
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და წმიდათა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად: დღესასწაულის ორივე კანონის IX გალობიდან - 8 მუხლი (I კანონი ძლისპირით) თავისი „დიდება“ „აწ და“-თი.
შესვლად:
ტროპარები: - დღესასწაულისა, წმიდათა; კონდაკები: „დიდება“ - წმიდათა, „აწ და“ - დღესასწაულისა;
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღესასწაულისა და წმიდათა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა, დღესასწაულისა და წმიდათა.
წარდგომა: (ჴმა III): „ადიდებს სული ჩემი უფალსა და განიხარა სულმან ჩემმან ღმრთისა მიმართ მაცხოვრისა ჩემისა“.
მუხლი: „რამეთუ მოჰხედნა სიმდაბლესა ზედა მხევლისა თვისისასა, რამეთუ აჰა ესერა ამიერითგან მნატრიდენ მე ყოველნი ნათესავნი“.
წარდგომა (ჴმა III): „პატიოსან არს წინაშე უფლისა სიკუდილი წმიდათა მისთა“.
ალილუია (ჴმა VIII): „ისმინე, ასულო, და იხილე, და მოყავ ყური შენი“.
მუხლი: „პირსა შენსა ლიტანიობდენ მდიდარნი ერისანი“.
ალილუია (ჴმა II): „მღვდელთა შენთა შეიმოსონ სიმართლე და წმინდანი შენი იხარებდნენ“.
განიცადე: „სასმელი ცხოვრებისაჲ მოვიღოთ და სახელსა უფლისასა ვხადოთ“.
განიცადე: „საჴსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი, ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულისა ჩასართავი: „ანგელოზთა რა იხილეს შესლვაჲ...“ და IX გალობის ძლისპირი: „კიდობანსა მას შჯულისასა...“.