შენიშვნა: სადღესასწაულოში მოცემულია IV რანგის მსახურება, სამოციქულოშიც მითითე-ბულია IV რანგის ნიშანი. საეკლესიო კალენდარში უნდა იყოს აღნიშნული ცისკრად წასაკითხი სახარება: ინ. 10, 1-10.
საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - - - სადღესასწაულოდან.
კვირის ციკლისა - - - - - - - პარაკლიტონიდან.
სადღეღამისო ციკლისა - - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი:შვიდეულის სადაგ დღეს „სადიდებლიანი“ (IV რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარი და კონდაკი: წინასწარმეტყველისა.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ“ 3-გზის - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103 ფსალმუნი) - იკითხება.
_ “ნეტარ არს კაცი” – I აღსავალი.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება I ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები - 6 მუხლად: მღვდელმთავრისა - 8 მუხლი (ჴმა I), „დიდება“ - მისივე: „კუერთხი შენი...“ (ჴმა VIII), „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ („დიდების” ხმის მიხედვით): „მეუფე ცათა კაცთმოყვარებისათვის...“ (ჴმა VIII).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა - დღისა.
_ საწინასაწარმეტყველო – 3.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: მღვდელმთავრისა (თავისი ჩასართავებით), „დიდება“ - მისივე: „მიიღე შენ...“ (ჴმა III), „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომისა“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „უთესლოდ მუცლად იღე...“ (ხმა III).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად „მამაო ჩვენო“-სი:
ტროპარი მღვდელმთავრისა: „კანონად სარმწუნოებისა...“ (ჴმა IV), „დიდება“ „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი (ტროპარის ხმის მიხედვით): „რომელი საუკუნითგან...“ (ჴმა IV).
დიდი ცისკარი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება IV ჴმაზე).
ტროპარი მღვდელმთავრისა: „კანონად სარმწუნოებისა...“ (ჴმა IV) 2-გზის, „დიდება“ „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): „რომელი საუკუნითგან...“ (ჴმა IV).
_ რიგითი კანონები: მე-13 და მე-14 (მე-15 დაიტევება).
_ I და II რიგითი კანონების შემდეგ - მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად I და II სტიქოლოგიებისა – მღვდელმთავრისა _ 2-გზის, „დიდება“ „აწ და“ - მისივე.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და 135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ მღვდელმთავრისა (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით - დავითნიდან).
_ წარდგომა შემდგომად „სადიდებელისა“: „მნათობად ყოვლადბრწყინვალედ...“ (ჴმა VIII) 2-გზის, „დიდება“ „აწ და“ მისივე: „მრავალთხზულსა განსაცდელსა...“.
_ I ანტიფონი IV ხმისა (კვირის ცისკრისა).
_ წარდგომა (ჴმა I): „პირი ჩემი იტყოდეს სიბრძნესა და ზრახუანი გულისა ჩემისანი გულისხმისყოფასაა“. მუჴლი: „ისმინეთ ესე ყოველთა წარმართთა და ყურად იღეთ ყოველთა, რომელნი დამკვიდრებულ-ხართ სოფელსა“.
_ საცისკრო სახარება: ინ. X, 1-10.
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მეოხებითა წმიდისა მამისა ჩუენისა, მღვდელმთავრისა ისე წილკნელისათა, მოწყალეო...“„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
- „განეფინა მადლი...“
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა):
I კანონი - ღმრთისმშობლისა - 6 მუხლი (ძლისპირი 2-გზის) (იხ. ძვ. სტ. 29 ნოემბრის ცისკარში)
II კანონი – მღვდელმთავრის I კანონი - 4 მუხლი (ძლისპირის გარეშე).
III კანონი – მღვდელმთავრის II კანონი - 4 მუხლი (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია: „ქრისტეს შობასა ვადიდებდეთ...“
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა): - წარდგომა მღვდელმთავრისა: „ტევანი მადლისა...“ (ხმა VIII) 2-გზის, „დიდება“ „აწ და“ - მისივე: „ზეცისა ბჭესა...“.
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა): - კონდაკი და იკოსი მღვდელმთავრისა (ჴმა I).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა” (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა).
_ „განმანათლებელი“ მღვდელმთავრისა: „გვამოვანებითი იგი...“ 2-გზის, „დიდება“ „აწ და“ - მისივე: „გამოუთქმელი სიხარული...“.
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები: მღვდელმთავრის - 4 მუხლი: „დიდება“ - მღვდელმთავრისა: „უფსკრულ განუცდელ...“, „აწ და“ – ღმრთისმშობლისა (წინადღესასწაულისა) მისივე: „საშოთ არსებით...“.
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი მღვდელმთავრისა: „კანონად სარმწუნოებისა...“ (ჴმა IV), „დიდება“ „აწ და“ - ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი (ტროპარის ხმის მიხედვით): „რომელი საუკუნითგან...“ (ჴმა IV).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი: მღვდელმთავრისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად: მღვდელმთავრის I კანონის III გალობიდან - 4 მუხლი (ძლისპირით) და II კანონის VI გალობიდან - 4 მუხლი, თავისი „დიდება“, „აწ და“-თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის ან ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა, მღვდელმთავრისა. კონდაკები: „დიდება“ - მღვდელმთავრისა, „აწ და“ - ტაძრისა.
ბ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა, მღვდელმთავრისა. კონდაკები: - ტაძრისა, „დიდება“ - მღვდელმთავრისა, „აწ და“ – „სასოო და შესავედრებელო...”.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღისა და მღვდელმთავრისა.
სამოციქულო და სახარება - დღისა და მღვდელმთავრისა.
წარდგომა (ჴმა VII): „აღამაღლებდით უფალსა ღმერთსა ჩვენსა და თაყვანის-ჰსცემდით კვარცხლბეკსა ფერხთა მისთასა რამეთუ წმიდა არს“.
მუხლი: „უფალი სუფევს განრისხნედ ერნი, რომელი ზის ზედა ქერაბინთა, შეიძარნ ქვეყანა“.
წარდგომა (ჴმა I): „პირი ჩემი იტყოდის სიბრძნესა და ზრახვანი გულისა ჩემისანი გულისხმის ყოფასა“.
ალილუია (ჴმა I): „მოიხსენე კრებული შენი, რომელ მოიგე დასაბამითგან“.
მუხლი: „ხოლო ღმერთმან, მეუფემან ჩვენმან წინა საუკუნეთმან, ჰქმნა ცხოვრება შორის ქვეყანისა“.
ალილუია (ჴმა II): „პირმან მართლისამან იწვართოს სიბრძნე“.
განიცადე: „ცხოვრება ჰქმნა შორის ქუეყანისა ღმერთმან“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი, ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.