საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - სადღესასწაულოდან.
კვირის ციკლისა - - - - - - - პარაკლიტონიდან.
სადღეღამისო ციკლისა - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: შვიდეულის სადაგ დღეს „დიდებამაღალიანის” (III რანგი) მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარი და კონდაკი - მღვდელმთავრისა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ” - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა” (103 - ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - არ იკითხება.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება IV ხმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ” -სა ზედა დასდებლები - 6 მუხლად: მოწამეთა - 6 მუხლი (ჴმა IV), „დიდება“ მისივე: „მოვედით მარტვილთ...“ (ჴმა VI), „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „დოგმატიკონი“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „ვინ არა გნატრიდეს შენ...“ (ჴმა VI).
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ წარდგომა - დღისა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: მოწამეთა (თავისი ჩასართავებით), „დიდება“ მისივე: „მძლავრთა მძვინვარებისაგან...“ (ჴმა V), „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომისა“ („დიდების“ ხმის მიხედვით): „გნატრით შენ ღვთისმშობელო...“ (ხმა V).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად „მამაო ჩვენო“ -სი:
ტროპარი მოწამეთა: „მოწამეთა შენთა...“ (ჴმა IV), „დიდება“ „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): „რომელი საუკუნითგან...“ (ჴმა IV).
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება IV ჴმაზე).
ტროპარი მოწამეთა: „მოწამეთა შენთა...“ (ჴმა IV) 2-გზის, „დიდება“ „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): „რომელი საუკუნითგან...“ (ჴმა IV).
_ რიგითი კანონები: მე-7, მე-8 და მე-9.
_ I და II რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად I და II სტიხოლოღიებისა: მოწამეთა, „დიდება“ „აწ და“ მისივე.
_ III რიგითი კანონის შემდეგ მცირე კვერექსი - არ აღესრულება.
_ წარდგომა შემდგომად III სტიხოლოღიისა: პარაკლიტონიდან, „დიდება“ „აწ და“ მისივე.
_ 50-ე ფსალმუნი.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა):
I კანონი - შვიდეულის დღის - 4 მუხლად (ძლისპირი 1 გზის).
II კანონი - შვიდეულის დღის - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
III კანონი - მოწამეთა - 6 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია: „ქრისტეს შობასა...“.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა): - წარდგომა მოწამეთა: „არცა მახვილმან...“ 2-გზის, „დიდება“ „აწ და“ მისივე: „ოდეს მოვიდეს სჯად...“
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა): - კონდაკი და იკოსი მოწამეთა.
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ მოწამეთა: „სრულ-ჰყავ სრბა...“, „დიდება“ „აწ და“ მისივე: „გამოუთქმელად მშობელ...“
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები: მოწამეთა - 4 მუხლი, „დიდება“ მისივე: „ხუთ-ძალსა ებანსა...“ (ხმა II), „აწ და“ მისივე: „შენ გვივი ღმრთისმშობელო...“ (ხმა II).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი მოწამეთა: „მოწამეთა შენთა...“ (ჴმა IV), „დიდება“ „აწ და“ ღმრთისმშობლისა „აღდგომის განსატევებელი“ (ტროპარის ხმის მიხედვით): „რომელი საუკუნითგან...“ (ჴმა IV).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი: მოწამეთა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად: მოწამეთა III და VI გალობებიდან - 8 მუხლი (ძლისპირით) თავისი „დიდება“ „აწ და“-თი.
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრისა და ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარები: - ტაძრისა; მოწამეთა.
კონდაკები: „დიდება“ - მოწამეთა, აწ და“ - ტაძრისა.
ბ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარები: - მოწამეთა; ტაძრისა.
კონდაკები: - ტაძრისა, „დიდება“ - მოწამეთა, „აწ და“ - „სასოო და შესავედრებელო...“.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღისა და მოწამეთა.
სამოციქულო და სახარება - ორშაბათისა, დღისა და მოწამეთა.
წარდგომა (ჴმა VII): „იხარებდენ მართალნი უფლისა მიმართ და ესვიდენ მას“.
მუხლი: „შეისმინე ღმერთო ხმისა ჩემისა, გევედრებოდი რაიმე შენდამი“.
წარდგომა (ჴმა VII): „წმიდათა რომელნი არიან ქვეყანასა მისსა, საკვირველ-ჰყო უფალმან ყოველივე ნება მისის მათ შორის“.
ალილუია (ჴმა IV): „მართალი ვითარცა ფინიკი აღყვავნეს და ვითარცა ნაძვი ლიბანისა განმრავლდეს“.
მუხლი: „შეისმინე ღმერთო ხმისა ჩემისა, გევედრებოდი რაიმე შენდამი“.
ალილუია (ჴმა II): „ხმობდეს მართალნი და უფალმან ისმინა მათი“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.
განიცადე: „იხარებდით მართალნი უფლისა მიმართ და აუვარებით სახსენებელსა სიწმიდისა მისისასა“.