საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - სადღესასწაულოდან და საზიარო თვენიდან (მოწამეთა).
კვირის ციკლის - - - - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლის - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: დღესასწაულის შემდგომ პერიოდში, შვიდეულის სადაგ დღეს ,,მცირე წმიდის“ მსახურება.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და პირველმოწამისა.
_ კონდაკი: პირველმოწამისა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ“ - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103-ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - მე-9.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება V ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“- სა ზედა დასდებლები - 6 მუხლად: დღესასწაულისა - 3 მუხლი (ჴმა V), მოწამეთა - 3 მუხლი, „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „იხარებდინ ცანი...“ (ჴმა V).
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ დღის წარდგომა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (თავისი ჩასართავებით) (ჴმა II). „დიდება“„აწ და“ დღესასწაულისა: „დიდება მაღალთა შინა...“ (ჴმა I).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი მოწამეთა: „ღვაწლით შემოსილნო უფლისანო...“ (ჴმა II), „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „შობამან შენმან...“ (ჴმა IV).
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება IV ჴმაზე).
ტროპარი დღესასწაულისა: „შობამან შენმან...“ (ჴმა IV) 2-გზის. „დიდება“ მოწამეთა: „ღვაწლით შემოსილნო უფლისანო...“ (ჴმა II), „აწ და“ დღესასწაულისა: „შობამან შენმან...“ (ჴმა IV).
_ რიგითი კანონები: მე-10 და მე-11.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა - დღესასწაულის, „დიდება“ „აწ და“ - იგივე.
_ ფსალმუნი 50-ე.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა):
I კანონი - დღესასწაულის II კანონიდან - 8 მუხლი (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - მოწამეთა - 4 მუხლი (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია: მოწამეთა კანონის ძლისპირები დაეფარება III, VI, VIII და IX გალობებს.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა): - კონდაკი მოწამეთა: „განმტკიცებულთა სულითა...“.
- წარდგომა მოწამეთა: „მხნეთა მხედართა...“ (ჴმა IV). „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „ბაგასა პირუტყვთასა...“ (ჴმა I).
_ შემდგომად „ღაღადვყავსა“ (VI გალობისა): - კონდაკი და იკოსი - დღესასწაულისა (ჴმა III).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“.
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ დღესასწაულისა: „მოიხილე ჩვენ ზედა...“. „დიდება“ „აწ და“ იგივე.
_ „აქებდით უფალსა ცათაგან“ - იკითხება (დასდებლების გარეშე).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იკითხება.
_ „აღვივსენითსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (თავისი ჩასართავებით) (ჴმა VI). „დიდება“ „აწ და“ მისივე: „ცა და ქვეყანა ერთობით...“ (ჴმა I).
_ „კეთილ არს აღსარებად უფლისა“ - 1-გზის.
ტროპარი მოწამეთა: „ღვაწლით შემოსილნო უფლისანო...“ (ჴმა II). „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „შობამან შენმან...“ (ჴმა IV).
ჟამებზე:
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და მოწამეთა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ „ნეტარებების“ გალობას ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 6 მუხლად: დღესასწაულის IV და V გალობიდან - 6 მუხლი, „დიდება“ „აწ და“ - თი
შესვლად:
ა) თუ ტაძარი მაცხოვრის სახელობისაა:
ტროპარნი: - დღესასწაულისა; მოწამეთა;
კონდაკნი: „დიდება“ - მოწამეთა, „აწ და“ - დღესასწაულისა.
ბ) თუ ტაძარი ღმრთისმშობლის სახელობისაა:
ტროპარნი: - დღესასწაულისა; ტაძრისა; მოწამეთა;
კონდაკნი: - დღესასწაულისა; „დიდება“ - მოწამეთა; „აწ და“ - ტაძრისა.
გ) თუ ტაძარი წმიდის სახელობისაა:
ტროპარნი: - დღესასწაულისა; ტაძრის; მოწამეთა;
კონდაკნი: - ტაძრის; „დიდება“ - მოწამეთა, „აწ და“ - დღესასწაულისა.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღესასწაულისა და მოწამეთა;
სამოციქულო და სახარება - დღისა და მოწამეთა;
წარდგომა (ჴმა VIII): „ყოველი ქვეყანა თაყვანის-გცემდენ შენ, და გიგალობდენ და უგალობდენ სახელსა შენსა მაღალო“.
მუხლი: „ღაღადებდით ღმრთისა ყოველი ქვეყანა, უგალობდით სახელსა მისსა, მიეცით დიდება ქებულებასა მისსა“.
წარდგომა (ჴმა V): „შენ უფალო მიცვენ ჩვენ და დამიმარხენ ჩვენ, ამიერ თესლითგან და მიუკუნისამდე“.
ალილუია (ჴმა I): „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა, და ქმნულსა ხელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
მუხლი: „დღე დღესა აუწყებს სიტყვასა და ღამე ღამესა მიუთხრობს მეცნიერებასა“.
ალილუია (ჴმა I): „ღაღადებდით ღმრთისა ყოველი ქვეყანა“.
განიცადე: „ხსნა მოუვლინა ერსა თვისსა“.
განიცადე: „იხარებდით მართალნი უფლისა მიმართ და წრფელთა შვენის ქება“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულისა ჩასართავი: „ადიდე, სულო ჩემო, უპატიოსნესი...“ და IX გალობის ძლისპირი: „ჯერ არს დუმილი...“.