საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მწუხრის ჟამი _ სერობის ჟამი.
დილის მსახურება: შუაღამის ჟამი _ ცისკრის ჟამი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - სადღესასწაულოდან.
კვირის ციკლისა - - - - - არ აღესრულება.
სადღეღამისო ციკლისა - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: ქრისტეშობის დღესასწაულის წარგზავნა.
შენიშვნა: სერობისა და შუაღამის ჟამები სამრევლო ტაძრებში არ აღესრულება.
IX ჟამი:
_ ტროპარები: დღესასწაულისა და ღირსისა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
მწუხრის ჟამი:
_ „მოვედით, თაყუანის-ვსცეთ“ 3-გზის - იკითხება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103-ე ფსალმუნი) - იკითხება.
_ რიგითი კანონი - მე-18.
_ „უფალო, ღაღად-ვყავ“ (იგალობება II ჴმაზე).
_ „უფალო, ღაღად-ვყავ“ -სა ზედა დასდებლები - 6 მუხლად: დღესასწაულისა - 6 მუხლი (ჴმა II, პირველი ორი დასდებელი 2-2 გზის). „დიდება“, „აწ და“ დღესასწაულისა: „ერთმთავრობასა მას აგვისტოსისასა...“.
_ შესვლა საცეცხლურით - არ აღესრულება.
_ წარდგომა - დღისა.
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: დღესასწაულისა (ჴმა II). „დიდება“ მისივე: „იხარებდ, იერუსალემ...“ (ჴმა IV), „აწ და“ მისივე: „ქუაბსა შინა რაჲ იშევ...“ (ჴმა IV).
_ „აწ განუტევე“.
_ შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩუენო“:
ტროპარი დღესასწაულისა: „შობამან შენმან, ქრისტე ღმერთო...“ 1-გზის (ჴმა IV).
ცისკრის ჟამი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება IV ჴმაზე).
ტროპარი დღესასწაულისა: „შობამან შენმან, ქრისტე ღმერთო...“ 2-გზის (ჴმა IV). „დიდება“, „აწ და“ - იგივე.
_ რიგითი კანონები: მე-16 და მე-17. მე-17 კანონის კითხვისას აღესრულება მთელი ტაძრის კმევა.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოგიებისა: დღესასწაულისა. „დიდება“, „აწ და“ - იგივე.
_ 50-ე ფსალმუნი.
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა):
I კანონი - დღესასწაულისა - 8 მუხლი (ძლისპირი 2-გზის).
II კანონი - დღესასწაულისა - 6 მუხლი (ძლისპირი 2-გზის).
_ კატავასია - პირველი კანონის ძლისპირნი.
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა): - იპაკო დღესასწაულისა: „რომელმან პირველ მოუწოდე...“ (ჴმა VIII).
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა): - კონდაკი და იკოსი - დღესასწაულისა (ჴმა III).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა): „უპატიოსნესსა“ არ იგალობება, IX ოდას (გალობას) ვგალობთ სადღესასწაულო მისამღერებით“ (ამ საკითხში გარკვევის მსურველებმა იხ. ფეისბუკში „მედავითნეზე“ ბლოკი: კითხვა-მიგება 270).
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „განმანათლებელი“ დღესასწაულისა: „მოიხილა ჩუენ ზედა...“. „დიდება“, „აწ და“ იგივე.
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები - 4 მუხლად (ჴმა IV). „დიდება“ მისივე: „რაჟამს-იგი ჟამსა შობისა შენისასა...“ (ჴმა VI), „აწ და“ მისივე: „დღეს ქრისტე იშვების ბეთლემს ქალწულისაგან...“ (ჴმა II).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
ტროპარი დღესასწაულისა: „შობამან შენმან, ქრისტე ღმერთო...“ (ჴმა IV).
ჟამებზე:
_ ტროპარი და კონდაკი: დღესასწაულისა.
წმ. იოანე ოქროპირის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობისას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ - 8 მუხლად: დღესასწაულის I და II კანონის IX გალობიდან - 8 მუხლი (I კანონი ძლისპირით) და „დიდება“, „აწ და“-თი.
შესვლად: „ ... შობილო ქალწულისაგან...“
ტროპარი: დღესასწაულისა, „დიდება“, „აწ და“;
- კონდაკი: დღესასწაულისა.
წარდგომა, ალილუია და განიცადე - დღესასწაულისა.
სამოციქულო და სახარება - ქრისტეშობის შემდგომი შაბათისა და ნათლისღების წინა შაბათისა.
წარდგომა (ჴმა VIII): „ყოველი ქუეყანაჲ თაყუანის-გცემდენ შენ, და გიგალობდენ და უგალობდენ, სახელსა შენსა, მაღალო“.
მუხლი: „ღაღადებდით ღმრთისა ყოველი ქუეყანა, უგალობდით სახელსა მისსა, მიეცით დიდებაჲ ქებულებასა მისსა“.
ალილუია (ჴმა I): „ცანი უთხრობენ დიდებასა ღმრთისასა, და ქმნულსა ჴელთა მისთასა მიუთხრობს სამყარო“.
მუხლი: „დღე დღესა აუწყებს სიტყუასა, და ღამე ღამესა მიუთხრობს მეცნიერებასა“.
განიცადე: „ჴსნაჲ მოუვლინა ერსა თვისსა, ამცნო უკუნისამდე აღთქუმაჲ თვისი“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება დღესასწაულის ჩასართავი: „ადიდე, სულო ჩემო, უპატიოსნესი...“ და IX გალობის ძლისპირი: „ჯერ არს დუმილი...“.