საღამოს მსახურება: IX ჟამი _ მცირე მწუხრი.
ღამისთევის მსახურება: დიდი მწუხრი _ დიდი ცისკარი _ I ჟამი.
დღის მსახურება: III ჟამი _ VI ჟამი _ საღმრთო ლიტურგია.
წლის ციკლის მსახურება აღესრულება - - სადღესასწაულოდან.
კვირის ციკლისა - - - - - - პარაკლიტონიდან.
სადღეღამისო ციკლისა - - - - - ჟამნიდან.
დროითი ინტერვალი: საპასექო წლის II პერიოდი.
ტიპიკონი: კვირას „ღამისთევის“ (VI რანგის) მსახურება.
დიდი მწუხრი:
_ „მოვედით თაყვანის-ვსცეთ“ 4-გზის - იგალობება.
_ „აკურთხევს სული ჩემი უფალსა“ (103 ფსალმუნი) - იგალობება.
_ „ნეტარ არს კაცი“ - I აღსავალი სრულად.
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ (იგალობება VII ჴმაზე).
_ „უფალო ღაღად-ვჰყავ“ - სა ზედა დასდებლები - 10 მუხლად: აღდგომისა _ 3 მუხლი (ჴმა VII), დღესასწაულისა - 3 მუხლი (ჴმა VIII), წმ. ბასილი დიდისა - 4 მუხლი (ჴმა IV, პირველი დასდებელი 2-გზის), „დიდება“ წმიდისა: „სიბრძნისა ტრფიალ-იქმენ...“ (ჴმა VIII), „აწ და“ ღმრთისმშობლისა დოგმატიკონი: „უაღრეს ბუნებათა...“ ( მიმდინარე ხმისა, ჴმა VII).
_ შესვლა საცეცხლურით.
_ წარდგომა დღისა.
_ საწინასწარმეტყველო - 3.
_ „ლიტიასა“ ზედა დასდებლები: ტაძრისა და წმიდისა (მცირე მწუხრის დასდებლები „უფალო ღაღად-ვჰყავსა“-ზედა), „დიდება“ წმიდისა: „განეფინა მადლი...“ (ჴმა VI), „აწ და“ დღესასწაულისა: „მაცხოვარმან წყალობისათვის...“ (ჴმა VIII, „უფალო ღაღად-ჰყავსა“ -ზედა პირველი დასდებელი).
_ „სტიქარონსა“ ზედა დასდებლები: აღდგომისა (მიმდინარე ხმისა, თავისი ჩასართავებით: „უფალი სუფევს...“ და ა.შ.), „დიდება“ წმიდისა: „რომელმან სასწაულთა...“ (ჴმა VI), „აწ და“ დღესასწაულისა: „მრავალმოწყალემან ღმერთმან...“ (ჴმა VIII, „უფალო ღაღად-ჰყავსა“ -ზედა მეორე დასდებელი).
_ „აწ განუტევე“.
შემდგომად ლოცვისა „მამაო ჩვენო“:
ტროპარი წმიდისა: „ყოველსა ქუეყანასა...“ 2-გზის (ჴმა VIII).
- ღმრთისმშობელო ქალწულო – 1-გზის.
_ პურის კურთხევა.
დიდი ცისკარი:
_ „ღმერთი უფალი“ (იგალობება VII ჴმაზე).
ტროპარი აღდგომისა: „დახსენ ჯვარითა შენითა...“ (ჴმა VII) 2-გზის, „დიდება“ წმიდისა: „ყოველსა ქუეყანასა...“ (ჴმა VIII), „აწ და“ დღესასწაულისა: „ხატი უცუალებელი...“ (ჴმა I).
_ რიგითი კანონები: მე-2 და მე-3.
_ რიგითი კანონების შემდეგ მცირე კვერექსები.
_ წარდგომები შემდგომად სტიქოლოღიებისა - პარაკლიტონიდან, „დიდება“ „აწ და“ მისივე.
ჩასართავები:
- შემდგომად I სტიქოლოღიის წარდგომისა: „აღსდეგ უფალო ღმერთო ჩვენო, ამაღლდინ ხელი შენი და ნუ დაივიწყებ გლახაკთა შენთა სრულიად“.
- შემდგომად II სტიქოლოღიისაწარდგომისა: „აღგიარო შენ უფალო ყოვლითა გულითა ჩემითა, და მიუთხრა მე ყოველი საკვირველებაი შენი“.
_ „სადიდებელი“ მე-19 კანონი (134-ე და 135-ე ფსალმუნები).
_ „გადიდებსა“ წმიდისა _ 1-გზის (ფსალმუნთა გამოკრებილი მუხლებით - დავითნიდან).
_ აღდგომის ტროპრები: „გუნდნი ანგელოსთანი...“ „ჰოი მოწაფენო...“ და ა.შ
_ იპაკო (ჴმა VII).
_ წარდგომა შემდგომად „სადიდებელისა“ წმიდისა მღვდელთმთავრისა: „ვითარცა სამეუფოსა სამკაულსა...“ ან „ბასილი ყოვლადბრძენო...“ (იხ. წარდგომა შემდგომად I სტიქოლოგიისა), „სიბრძნისაგან გამოუთქმელისა...“ ან „ყოველსა სოფელსა..“ (იხ. წარდგომა შემდგომად II სტიქოლოგიისა), „მადლითა საღმრთოთა...“ (იხ. წარდგომა შემდგომად სადიდებელისა), „დიდება“: „მადლი სიტყუათა შენთა...“ (იხ. წარდგომა შემდგომად სადიდებელისა), „აწ და“ დღესასწაულისა: „ყოვლისა სოფლისა შემოქმედი...“ (იხ. წარდგომა შემდგომად I სტიქოლოგიისა), ან „რომელი იგი ბუნებით...“ (იხ. წარდგომა შემდგომად II სტიქოლოგიისა),
_ ანტიფონები (ჴმა VII).
_ წარდგომა (საცისკრო სახარებისა): „აღსდეგ უფალო ღმერთო ჩუენო, ამაღლდინ ხელი შენი, და ნუ დაივიწყებ გლახაკთა შენთა სრულიად“ (ჴმა VII).
მუჴლი: „აღგიარო შენ უფალო, ყოვლითა გულითა ჩემითა, და მიუთხრა მე ყოველი საკვირველებაი შენი“.
_ საცისკრო სახარება: სახ. მე-10, ინ. 66 დას. XXI, 1-14.
_ „აღდგომა ქრისტესი ვიხილეთ...“
_ 50-ე ფსალმუნი.
„დიდება“ - „მოციქულთა ვედრებითა მოწყალეო...“
„აწ და“ - „მეოხებითა ღვთისმშობელისათა, მოწყალეო...“
- „მიწყალე მე ღმერთო...“ („მცირე მიწყალე“).
- აღსდგა რა იესო საფლავით...“
_ „აცხოვნე ღმერთო ერი შენი...“
საცისკრო კანონთა 9 ოდა (გალობა):
I კანონი – აღდგომისა - 4 მუხლად (ძლისპირი 1- გზის).
II კანონი - დღესასწაულისა - 4 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
III კანონი - წმიდისა - 6 მუხლად (ძლისპირის გარეშე).
_ კატავასია ორი: „განაპო სიღრმე...“ და „ზღვისა ღელვათა...“
_ „უმცირესი“ - „უგალობდით უფალსა“.
_ შემდგომად „განძლიერდასა“ (III გალობისა): - კონდაკი დღესასწაულისა (ჴმა III).
- წარდგომა წმიდისა: „სიბრძნესა სიტყვისასა...“ 2-გზის (ჴმა VIII), „დიდება“ „აწ და“ დღესასწულისა: „ვითარცა ხარ...“ (ჴმა IV).
_ შემდგომად „ღაღადყავსა“ (VI გალობისა): - კონდაკი და იკოსი წმიდისა (ჴმა IV).
_ შემდგომად „აკურთხევდითსა“ (VIII გალობისა) _ იგალობება „უპატიოსნესსა“ (IX ოდას (გალობას) არ ვგალობთ სადღესასწაულო მისამღერებით).
_ შემდგომად „ადიდებდითსა“ (IX გალობისა):
_ „წმიდა არს უფალი ღმერთი ჩვენი...“ - თავისი მუხლებით.
_ „განმანათლებელი“ აღდგომისა (ათერთმეტთაგანი, X), „განმანათლებელი“ წმიდისა: „სურვილითა სიბრძნის-მოყვარებისთა...“, „დიდება“ „აწ და“ დღესასწაულისა: „ხორცითა დაიცუეთს...“
_ „ყოველი სული“ - იგალობება.
_ „აქებდითსა“ ზედა დასდებლები - 8 მუხლად: აღდგომისა - 4 მუხლი (ჴმა VII), წმიდისა მღვდელთმთავრისა - 4 მუხლი („შინაგან ზეცათა...“, „ყოვლითურთ შეიწირე...“, „შიშითა ღმრთისათა...“ და „დიდების“ მუხლი: „განეფინა მადლი...“) თავისი ჩასართავებით (იხ. „სტიქარონსა“-ზედა დასდებლების ჩასართავები).
„დიდება“ გერი (ათერთმეტთაგანი) (X).
„აწ და“ - „უმეტესად კურთხეულ ხარ შენ...“ (ჟამნიდან).
_ „დიდებამაღალიანი“ - იგალობება.
- ტროპარი კენტი ხმისა.
I და VI ჟამებზე:
_ ტროპარები: აღდგომისა (ხმა VII) და დღესასწაულისა.
_ კონდაკი: დღესასწაულისა.
III და IX ჟამებზე:
_ ტროპარები: აღდგომისა და წმიდისა.
_ კონდაკი: წმიდისა.
წმ. ბასილი დიდის საღმრთო ლიტურგია:
_ „გამომსახველობითი ანტიფონები“.
_ III აღსავალზე („ნეტარებების“ გალობას) ჩაერთვის „მომიხსენენი“ 12 მუხლად: მიმდინარე ხმისა - 4 მუხლი, დღესასწაულის კანონის III გალობიდან _ 4 მუხლი (ძლისპირის გარეშე), წმ. მღვდელთმთავრის კანონის VI გალობიდან _ 4 მუხლი (ძლისპირის გარეშე), „დიდება“ „აწ და“- თი.
შესვლად: „... აღდგომილო მკვდრეთით...“
ტროპარები: - აღდგომისა; დღესასწაულისა; წმ. ბასილი დიდისა;
კონდაკები: „დიდება“ - წმ. ბასილი დიდისა, „აწ და“ - დღესასწაულისა.
წარდგომა – ნათლისღების წინა კვირისა და წმიდისა.
ალილუია – ნათლისღების წინა კვირისა და დღესასწაულისა.
სამოციქულო და სახარება _ ნათლისღების წინა კვირისა, დღესასწაულისა და წმიდისა.
განიცადე _ კვირისა (დღესასწაულისა) და წმიდისა.
წარდგომა (ჴმა VI): „აცხოვნე უფალო ერი შენი და აკურთხე სამკვიდრებელი შენი“.
მუხლი: „შენდამი უფალო ხმა ვჰყავ ღმერთო ჩემო, ნუ დასდუმნები ჩემგან“.
წარდგომა (ჴმა I): „პირი ჩემი იტყოდეს სიბრძნესა და ზრახვანი გულისა ჩემისანი გულისხმის-ყოფასა“.
ალილუია (ჴმა VIII): „ღმერთო მიწყალენ ჩუენ და მაკურთხენ ჩუენ და გამოაჩინე პირი შენი ჩუენ ზედა და შემიწყალენ ჩუენ“.
ალილუია (ჴმა IV): „რომელი ჰმწყსი ისრაილსა მოიხილე, რომელი უძღვი ცხოვარსა იოსებსა“.
განიცადე: „აქებდით უფალსა ცათაგან, აქებდით მას მაღალთა შინა“.
განიცადე: „სახსენებელად საუკუნოდ იყოს მართალი, ჰამბავისაგან ბოროტისა არა ეშინოდის“.
„ღირს არსის“ ნაცვლად იგალობება: „შენდამი იხარებს, მიმადლებულო...“.